Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Palmnoot

20 Berichten
6 Gebruikers
0 Reactions
4,455 Bekeken
Showtime
(@Showtime)
Berichten: 1130
Beroemd lid
 

Er zitten er hier op het forum mensen met wat oudere grijsjes, waarvan ik eentje weet van 70 jaar


Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
[SIGPIC][/SIGPIC]

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

 
Geplaatst : 30 juli 2010 18:32
jojo
 jojo
(@jojo)
Berichten: 20
Aanwezig lid
Topic starter
 

Mijn kinderen krijgen hun erfenis alleen als ze het prijskaartje wat er aanhangt voor lief nemen hahahaha en dat is ieder een papegaai!!!
Als ze maar genoeg palmnoten krijgen worden ze vast wel oud, Jojo is nog maar 4 en ik al 50 dus met een beetje geluk overleefd ze me wel en Jacko is 20 dus die kan hoop ik ook nog langer mee als mij!!


 
Geplaatst : 1 augustus 2010 13:52
francien1987
(@francien1987)
Berichten: 262
Betrouwbaar lid
 

weet niet of ik een winkel hier mag vermelden maar om dat hij hier in de buurt zit en het winkel adres online gebublseert word moet het volfenms de regelks mogen dus bij deze

papegaaienhotel
Adres : bomenland 15
Postcode : 1606nm
Woonplaats : venhuizen
Provincie : Noord-Holland
Telefoonnummer : 0228544105


ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

 
Geplaatst : 31 augustus 2010 09:15
jojo
 jojo
(@jojo)
Berichten: 20
Aanwezig lid
Topic starter
 

Heej, super Francien, dank je wel, ga ik daar deze week even kijken, want de palmnoten heb ik dus nog niet he hahahaha.
Had jij mij een mail gestuurd Francien, die heb ik niet ontvangen hoor!


 
Geplaatst : 31 augustus 2010 11:11
francien1987
(@francien1987)
Berichten: 262
Betrouwbaar lid
 

oke dan klopt het msn adres dat je bij je popetje hebt niet meer.
maar even kort samen gevat kwam de mail er op neer om een afspraak te maaken om de boom en schomel te zien voor ideen op te doen.
mijn mail adres is fr.dijkstra@live.nl
mvg francien


ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

 
Geplaatst : 31 augustus 2010 15:13
Pagina 2 / 2
Deel:

Scroll naar boven