Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Krijg hem niet op de pellets

40 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
5,315 Bekeken
Showtime
(@Showtime)
Berichten: 1130
Beroemd lid
 

Ja ik geef er ook een zaad mix van versele laga voor grijsjes, en die noten mix die ik gestuurd had alleen laat ze helft van vallen haha beetje duur geintje.

waarschijnlijk niks ergs, er zaten wat bacterien in der ontlasting dus daarvoor antibiotica daarmee moet het weggaan. Even afwachten dus is vandaag voo het eerst gedaan.


Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
[SIGPIC][/SIGPIC]

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

 
Geplaatst : 3 juli 2010 19:53
orpington
(@orpington)
Berichten: 253
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Hoe was je daar achter gekomen van de ontlasting zag je dat erin of wat merkte je aan je grijsje ofzomaar laten testen.


www.denethor.nl

 
Geplaatst : 3 juli 2010 20:05
Showtime
(@Showtime)
Berichten: 1130
Beroemd lid
 

ontlasting is steeds zo groen dus even opgestuurd voor de zekerheid en nalaten kijken bij de vogelarts


Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
[SIGPIC][/SIGPIC]

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

 
Geplaatst : 3 juli 2010 20:28
orpington
(@orpington)
Berichten: 253
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Bedoel je lichtgroen want bij floortje is het donkergroen met zo'n keurig sliertje erin


www.denethor.nl

 
Geplaatst : 3 juli 2010 20:36
Showtime
(@Showtime)
Berichten: 1130
Beroemd lid
 

ik denk dat het onder licht groen valt heb al verschillende tinten groen gezien. vaak ook slierten maar word al zon breiig flatsje nu ze alleen nog maar vast voer eet. Is floor al van pap af ??maar als je twijfelt kost 11€ om het te laten onderzoeken je doet het in een envelop en stuurt het nar de vogel arts


Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
[SIGPIC][/SIGPIC]

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

 
Geplaatst : 3 juli 2010 20:43
orpington
(@orpington)
Berichten: 253
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Ja ze is nu 2 weken van de pap af gaat goed met eten rind de 400 gram, welke vogelarts heb je het gestuurd. Verder twijfel ik hoor ze is druk zat dus zal zich wel lekker voelen. Ze zit in de tuin niet veel op haar kooi daar vliegt ze vanaf naar de grond weet ook niet waarom.

Zit nu te kijken of ik er mee kan nemen naar het bos als ik met de honden daar loop. Op een of ander e omgebouwde kinder wagen ofzo.

Nu ik dit tik zit ze bij me op de bank (schouder) achter de laptop


www.denethor.nl

 
Geplaatst : 3 juli 2010 20:50
Showtime
(@Showtime)
Berichten: 1130
Beroemd lid
 

oke die van mij is nu bijna 4 weken van de pap af. Vreet als een bunzing, alles doorelkaar. Ik merk ook niets aan der hoor maar de vogelarts zei dat ik hierop moest letten bij de gezondheid check omdat ze al een vermoeden had.

Denk dat je het beste even kunt bellen zodat ze ervanaf weet. Als je wilt kan ik de gegevens PMen.


Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
[SIGPIC][/SIGPIC]

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

 
Geplaatst : 3 juli 2010 21:27
orpington
(@orpington)
Berichten: 253
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Is goed stuuur maar een PM


www.denethor.nl

 
Geplaatst : 3 juli 2010 21:40
Showtime
(@Showtime)
Berichten: 1130
Beroemd lid
 

gedaan!

Ze is hier ook altijd druk vooral aan het fluiten en gek doen erg grappig soms beetje erg gehorig hihi,bij ons staat de boom in de woonkamer zit ze het meeste op en dan zo nu en dan komt ze ff bij me zitten maar is ze zo druk en dan stuur ik er terug omdat ze nu echt zon moment heeft dat ze aan alles knabbelt zit je op je schoot en dan gaat ze echt knabbelen aan je huid dat kan zeer doen haha. Ze zit nu onder in de bak te spelen met een dopje van een flesje haha erg leuk om te zien.

Mee naar buiten is altijd goed natuurlijk zal ze erg tof vinden gewoon een oude buggy kopen wel goeie wielen natuurlijk en dan touwen enzo erom wikkelen. van mij is nog steeds niet gewiekt dus ze zit meestal in een bench erbij gaan we bv vissen ofzo.

Ik heb nou wel een plastice plaat op de grond onder de boom gezet iedere keer die poep vlekken in de vloer is ook niet alles hihi plaat werkt erg goed.


Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
[SIGPIC][/SIGPIC]

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

 
Geplaatst : 3 juli 2010 21:54
orpington
(@orpington)
Berichten: 253
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

:grijze-roodstaart-p Bedankt voor je PM. Ze speelt hier ook met allerlij dingen vooral voor in een boomstaam verstopt en opgehnagen. Verder heeft ze de Honden en de Britten die om de haverklap langs komen en natuurlijk alles in de gaten houden. Ik hb niet het idee dat ze zich verveelt tevens slaapt ze nog wel veel. Ik snap alleen niet waarom ze boven op de kooi niet zo leuk vind ze fladdert er steeds af.


www.denethor.nl

 
Geplaatst : 3 juli 2010 22:28
Pagina 3 / 3
Deel:

Scroll naar boven