Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo allemaal. Wij hebben een labrador die alles als een spelletje ziet.
Nou heb ik een agaponnis die de hond vandaag te pakken heeft gekregen.
gelukkig waren er alleen wat veertjes van de agaponnis af...
Maar goed, ik wil een (gekortwiekte)grijzeroodstaart.
Nu is mijn vraag, wat is jullie ervaring met een hond en vogel.
Nu denk ik zelf, een grijze roodstaart mag nooit alleen zijn. of er nu een hond is of niet. wat vinden jullie er van?
Hallo Canon,
Hond en papegaai betekent altijd risico.
Het gaat heel vaak goed maar toch...
Regelmatig hoor of lees je dat het fout gegaan is met in de meeste gevallen een dodelijke uitkomst voor de vogel.
Veel mensen gaan dat risico aan... dat is een keuze die je zelf maakt.
Groet,
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
Ik laat mijn gaaien nooit alleen los bij de honden.
Mijn ene hond zou hem meteen op eten.
de ander kijkt er niet naar om. Maar het risico vind ik te groot dat hij een keer wel toe hapt.
oke... dan kan het dus wel.
maar onze hond is nu 1 jaar, dus is nu druk :).
ik ben van plan om in mei er 1 te kopen, en dan is de hond ook al weer iets rustiger.
hij heeft mijn agaponnis ook niet dood gebeten, dat zeg ook wel iets.
hij had de vogel in 1 keer kunnen doden als hij dat wou.
maarja, je moet wel altijd oppassen.
tsja.. eerst de agapornis. de hond ziet het als een spelletje. als hij die roodstaart te pakken krijg word het wel een duur spellletje. ze ker als de hond het eerste was,zal hij de vogel als in dringer zien, kan een paar keer goed gaan, maarrrrrr als het mis gaat .... het blijven allemaal dieren en kunnen heel raar reageren op elkaar
Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]
das waar ja... ik zal eerst is wachten hoe de hond is over een half jaar.
hij is nu midden in de 2e pubertijd, en nu is die hond niet alleen lastig tegen over de agapornis, maar hij tegen alles ;).
