BBQ 8 augustus
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

BBQ 8 augustus

48 Berichten
20 Gebruikers
0 Reactions
7,065 Bekeken
Jans52
(@Jans52)
Berichten: 615
Prominent lid
 

Holladiejeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😉 Ben dus ook van de party we worden lekker verwend met die BBQ's eerst bij Arien , en nu bij jullie heb dr bere zin in !!!!!!!!!!!!!!!


Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v=ZZ81_Q0lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

 
Geplaatst : 16 juni 2009 20:28
Wilmaaa
(@Wilmaaa)
Berichten: 250
Betrouwbaar lid
 

Jabidabidoeeee
Ik kom ook gezellie, ik laat nog even weten of Ben ook van de partij is t.z.t
Heb er zin an!!!!

Groetjes


"We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

Groetjes Wilmaaa

& R.i.p "Soepkip" Marco [SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 16 juli 2009 23:53
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
Topic starter
 

hallo,

zou mooi zijn Wilmaa als Ben ook komt kan die ook eens kennis maken met wie jij vaak zit te chatten dus.

en ik heb ff geteld en ja denk dat er zo'n man/vrouw
vrouw/man

of 20 komen

ik hoop dat Henk Draaijer tegen die zoveel is opgeknapt dat die ook met zijn jolanda aanwezig kan zijn.

o ja en op de vraag van Erika even terug te komen men is welkom vanaf een uur of 11 s'morgens en de BBQ zal zo tegen een uur of 4 aangestoken worden door opperBBQ meester Robert dus tijd genoeg nog Erika om er weer wat moois van te maken eindtijd 😮 chips ja er zal een einde aankomen maar hoe laat geen idee dus.

aanmelden kan nog steeds


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 17 juli 2009 11:29
(@Diana DJ)
Berichten: 857
Eervol lid
 

eehhhh zullen we de muziek ook meenemen?????
net als vorig jaar????
verzoeknummers kan via mij pm hier op forum :D:D:D


Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 18 juli 2009 23:46
zazouzira
(@zazouzira)
Berichten: 84
Vertrouwd lid
 

hey Henk,

Ik kan je eindelijk toezeggen dat ik er op 8 augustus er ook zal zijn met mijn dochtertje ik mag mijn tentje bij jou in de tuin opslaan??

Groetjes Patricia


groetjes Patricia

[SIGPIC][/SIGPIC]
lori :rose-kaketoe:

 
Geplaatst : 19 juli 2009 18:50
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
Topic starter
 

hallo Patricia,

leuk dat jij ook komt met je dochter(muis:p ) en ja denk wel dat er een plekje te vinden zal zijn voor een tentje 😉 .

maar zoals besproken in de chat als je een goed luchtbed hebt in de werkplaats is ook slaapplek genoeg.


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 20 juli 2009 09:36
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Berichten: 2508
Edel lid
 

[quote=dijkkamp;238568]hallo,

ik hoop dat Henk Draaijer tegen die zoveel is opgeknapt dat die ook met zijn jolanda aanwezig kan zijn. quote Henk Dijkkamp

Ik zal zeker een poging doen om even een moment te komen. Zal w.s even koffie drinken worden s'morgens.
Een hele dag of avond zal zoals het er nu uitziet niet gaan lukken.
Daarbij ben ik vrijdag ook nog eens door de rug gegaan. Had ik maar zoveel geluk bij de staatsloterij hahahaah

gr

Henk


 
Geplaatst : 1 augustus 2009 10:17
sam5
 sam5
(@sam5)
Berichten: 500
Prominent lid
 

nee gaat me niet lukken,

naast dat ik tot 16.00 uur moet werken moeten we deze week ook onze nieuwe grijze ophalen.... dus daar wil ik ook niet teveel vanaf wijken.

Veel plezier.....


Groet Sam,

 
Geplaatst : 2 augustus 2009 08:25
wing lady
(@wing lady)
Berichten: 421
Betrouwbaar lid
 

Hallo Henk,

wij kunnen spijtig genoeg niet aanwezig zijn , zal voor een volgende keer zijn
maar ik wens julie héél mooi weer toe en veel plezier .Ik kijk al uit naar de foto's !

groetjes


tel wat je hebt , niet wat je mist .

:oranjekuif-kaketoe2 Luna , Zazou:rose-kaketoe: :blauwgele-ara: Yara :groenvleugel-ara:Charlie

en Christel

 
Geplaatst : 2 augustus 2009 16:00
(@Francapapegaaien)
Berichten: 956
Eervol lid
 

Waarschijnlijk komen we jullie ook vervelen 😉 , wel ff kijken hoe we het met de jonge grijze gaan doen,

mvg Frank


 
Geplaatst : 5 augustus 2009 23:51
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Berichten: 2508
Edel lid
 

Neem de grijzen maar mee. dan kun je de club laten zien hoe je dat moet doen. Of zijn ze nog te klein???????


 
Geplaatst : 6 augustus 2009 11:44
Wilma
(@Wilma)
Berichten: 86
Waardevol lid
 

Hallo Henk en Rijntje,

Helaas moeten wij verstek laten gaan. Er is iets tussen gekomen. Maar wensen jullie wel een hele fijne warme dag toe.

Hans en Wilma


:senegal-papegaai:

 
Geplaatst : 7 augustus 2009 07:13
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Berichten: 2508
Edel lid
 

Hallo

Wij komen zeker . Helaas red ik het nog niet om er vanaf het begin tot het eind er te zijn. Maar we doen dan maar even gezellig mee met de BBQ ik denk van een uur of 16.00.u tot een uur of 19.00.u Leuk om iedereen weer even te zien.

Henk en Jolanda


 
Geplaatst : 7 augustus 2009 08:31
(@Diana DJ)
Berichten: 857
Eervol lid
 

😉 gezelliee henk en jolanda dat jullie een stukkie mee eten.
veel plezier morgen, en hopen dat alles goed gaat 😉


Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 7 augustus 2009 11:23
arasevera
(@arasevera)
Berichten: 2383
Edel lid
 

Jeahhhhh vandaag is de grote dag !!!

Ik nu eerst nog even een dagje werken en van daaruit direct naar the big party. Ik heb robin de opdracht gegeven om voor vlees enzo te zorgen, dus ik ben benieuwd 🙂

Ik heb er in iedergeval erg veel zin in !!!! Tot STRAKS allemaal !!!!


:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy

 
Geplaatst : 8 augustus 2009 06:10
Pagina 2 / 4
Deel:

Scroll naar boven