Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Holladiejeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 😉 Ben dus ook van de party we worden lekker verwend met die BBQ's eerst bij Arien , en nu bij jullie heb dr bere zin in !!!!!!!!!!!!!!!
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
Jabidabidoeeee
Ik kom ook gezellie, ik laat nog even weten of Ben ook van de partij is t.z.t
Heb er zin an!!!!
Groetjes
"We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "
Groetjes Wilmaaa
& R.i.p "Soepkip" Marco [SIGPIC][/SIGPIC]
hallo,
zou mooi zijn Wilmaa als Ben ook komt kan die ook eens kennis maken met wie jij vaak zit te chatten dus.
en ik heb ff geteld en ja denk dat er zo'n man/vrouw
vrouw/man
of 20 komen
ik hoop dat Henk Draaijer tegen die zoveel is opgeknapt dat die ook met zijn jolanda aanwezig kan zijn.
o ja en op de vraag van Erika even terug te komen men is welkom vanaf een uur of 11 s'morgens en de BBQ zal zo tegen een uur of 4 aangestoken worden door opperBBQ meester Robert dus tijd genoeg nog Erika om er weer wat moois van te maken eindtijd 😮 chips ja er zal een einde aankomen maar hoe laat geen idee dus.
aanmelden kan nog steeds
ik weet niet alles maar doe mijn best
eehhhh zullen we de muziek ook meenemen?????
net als vorig jaar????
verzoeknummers kan via mij pm hier op forum :D:D:D
Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]
hey Henk,
Ik kan je eindelijk toezeggen dat ik er op 8 augustus er ook zal zijn met mijn dochtertje ik mag mijn tentje bij jou in de tuin opslaan??
Groetjes Patricia
groetjes Patricia
[SIGPIC][/SIGPIC]
lori :rose-kaketoe:
hallo Patricia,
leuk dat jij ook komt met je dochter(muis:p ) en ja denk wel dat er een plekje te vinden zal zijn voor een tentje 😉 .
maar zoals besproken in de chat als je een goed luchtbed hebt in de werkplaats is ook slaapplek genoeg.
ik weet niet alles maar doe mijn best
[quote=dijkkamp;238568]hallo,
ik hoop dat Henk Draaijer tegen die zoveel is opgeknapt dat die ook met zijn jolanda aanwezig kan zijn. quote Henk Dijkkamp
Ik zal zeker een poging doen om even een moment te komen. Zal w.s even koffie drinken worden s'morgens.
Een hele dag of avond zal zoals het er nu uitziet niet gaan lukken.
Daarbij ben ik vrijdag ook nog eens door de rug gegaan. Had ik maar zoveel geluk bij de staatsloterij hahahaah
gr
Henk
nee gaat me niet lukken,
naast dat ik tot 16.00 uur moet werken moeten we deze week ook onze nieuwe grijze ophalen.... dus daar wil ik ook niet teveel vanaf wijken.
Veel plezier.....
Groet Sam,
Hallo Henk,
wij kunnen spijtig genoeg niet aanwezig zijn , zal voor een volgende keer zijn
maar ik wens julie héél mooi weer toe en veel plezier .Ik kijk al uit naar de foto's !
groetjes
tel wat je hebt , niet wat je mist .
:oranjekuif-kaketoe2 Luna , Zazou:rose-kaketoe: :blauwgele-ara: Yara :groenvleugel-ara:Charlie
en Christel
Waarschijnlijk komen we jullie ook vervelen 😉 , wel ff kijken hoe we het met de jonge grijze gaan doen,
mvg Frank
Neem de grijzen maar mee. dan kun je de club laten zien hoe je dat moet doen. Of zijn ze nog te klein???????
Hallo Henk en Rijntje,
Helaas moeten wij verstek laten gaan. Er is iets tussen gekomen. Maar wensen jullie wel een hele fijne warme dag toe.
Hans en Wilma
:senegal-papegaai:
Hallo
Wij komen zeker . Helaas red ik het nog niet om er vanaf het begin tot het eind er te zijn. Maar we doen dan maar even gezellig mee met de BBQ ik denk van een uur of 16.00.u tot een uur of 19.00.u Leuk om iedereen weer even te zien.
Henk en Jolanda
😉 gezelliee henk en jolanda dat jullie een stukkie mee eten.
veel plezier morgen, en hopen dat alles goed gaat 😉
Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]
Jeahhhhh vandaag is de grote dag !!!
Ik nu eerst nog even een dagje werken en van daaruit direct naar the big party. Ik heb robin de opdracht gegeven om voor vlees enzo te zorgen, dus ik ben benieuwd 🙂
Ik heb er in iedergeval erg veel zin in !!!! Tot STRAKS allemaal !!!!
:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy
