Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Ik wens jullie allen vandaag super veel plezier toe,
liefs
Rijntje en Henk
Bedankt voor jullie hartelijke ontvangst.
Het was allemaal weer top.
Leuk om weer een aantal mensen gezien te hebben van de chat.
Het was dus weer beregezellig. En Astrid niet gedacht dat je zo creatief was en meloenen pantoffels kon maken. hahahaha erg leuk.
groeten
Henk en Jolanda
Henk en Rijntje, heel erg bedankt voor weer een gezellige dag! Weer een hele leuke en gezellige BBQ.
Henk wat jammer dat je niet lekker was, ik hoop dat je je gauw weer beter voelt..!
Hier dan een link naar foto's BBQ:
Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]
:grijze-roodstaart: Rijntje en Henk :grijze-roodstaart-p
Super Bedankt voor jullie gezelligheid het was Toppie , en hoop dat Henk weer vlug de oude zal zijn
Groetjes Jans :grijze-roodstaart-p
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
BBQ
:grijze-roodstaart-p Rijntje en Henk :grijze-roodstaart:
Het was weer Toppie bij Jullie , Hartstikke bedankt voor die super gezellige dag en hoop dat henk weer vlug opgeknapt zal zijn ,
Groetjes Jans
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
Wat Henk , Jolanda , Miriam en Jans zeggen.
Bedankt en nu allemaal maar hopen dat we niet ook de biggenkuch krijgen 😀 ,
mvg Frank
Bij deze, ook namens mijn vrouw Diana, Ramona en Ricardo was het net als vorig jaar weer een geslaagde dag, en Henk, beterschap, Marty D
Henk &Rijn.
Ook namens Robert &Assie bedankt het was super gezellig.
En hoop dat henk gauw opknapt
pluk de dag je weet nooit wat de volgende je brengt
henk & rijn bedankt voor de gastvrijheid.
het was gezellig
jammer dat henk zich niet goed voelde.
groeten ferry
Hallo Henk en Rijn,
We hebben erg genoten! 😀
Bedankt voor jullie gastvrijheid!!
Hoop dat Henk weer een beetje is opgeknapt!!!
Groetjes Ariella & Wilmaaa
"We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "
Groetjes Wilmaaa
& R.i.p "Soepkip" Marco [SIGPIC][/SIGPIC]
Henk en rijn echt heel erg bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid, andere mensen die er waren ook super bedankt voor de gezelligheid.
Ik zal ook zo snel mogelijk ff de foto´s uitzoeken, zitten een paar hele leuke bij,
zoals een blauw olifantje , en iemand die door de stoel zakt :p
:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy
Ik vond het jammer dat ik er weer niet bij kon zijn, het is meestal nogal een eind reizen, en moet alleen komen, ben niet zo held in vreemde plekken met de auto haha! Maar wellicht dat het een keer dichter in de buurt is
Hierbij onze foto's die Ramona en Ricardo hebben gemaakt.
http://picasaweb.google.nl/dianamarty00/BBQ080809PapegaainforumMarty?authkey=Gv1sRgCPPNooz12db_Ww#
Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]
Heeeeel leuk Diana, Ramona en Ricardo hebben goeie foto's genomen!:D
Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]
aaaaaaah heel leuk vooral dat kale bolletje op foto 22.
Hoop wel dat die weer wat opgeknapt is
Henk
