Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Rijn en Henk
beter laat dan nooit maar van harte bedankt voorde gezellige dag en natuurlijk het ontbijt
de volgende keer probeer ik er zeker weer bij te zijn
groetjes Patricia en Gabriëlla
en Henk ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent ook voor jou Rijn
groetjes Patricia
[SIGPIC][/SIGPIC]
lori :rose-kaketoe:
Word nu toch ook wel tijd voor wat foto´s of niet 🙂
Even wat groepsfoto's


Jans en Wilma

Marty maakt ook foto's

Henk krijgt van Astrid een super mooi kado, al heeft het er wel aardig wat meloenen gekost om het te maken, het eind resultaat was super

ikke

Frank houd een speach

En toen KRAK ging de zus van Wilmaaa door de stoel (ben haar naam vergeten sorry)


En natuurlijk is een bbq van een papegaaienforum niks zonder wat aanwezige gaaien
De bonte boer van Jans

En de grijze van Jans

En Nico van Miriam die prinsheerlijk in de parasol zat te kletsen.

Maar het vreemdste dier die ik zag is toch wel dit olifantje

Een bijzonder soort die je maar erg weinig ziet, zit ook erg goed verstopt 😉
:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy
mooie foto's !!!!!!!!! mij lukt het maar niet om ze er op te krijgen , 🙁
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
