Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
hallo,
het ligt in de bedoeling om op 8 augutus weer een BBQ te gaan houden bij henk(dijkkamp) en rijntje(burdy50) aangezien het vorig jaar een groot succses was.
ook is het de bedoeling dat dit op dezelfde manier weer gaat zoals vorig jaar dus op de amerikaanse manier een ieder neemt zijn eigen vlees,bord,bestek,drinken en stoel mee.
voor de koffie,thee,stokbrood,satesaus en een grote BBQ zorgen wij wel.
er is een mogelijkheid tot zwemmen voor de liefhebbers.
er is mogelijkheid tot plaatsen van caravan of tent.
en mocht het nu heel slecht weer worden is er ook een mogelijkheid om het geheel binnen te doen.
hier een paar links om een idee te geven hoe gezellig het was:
http://picasaweb.google.nl/Dijkkamp/BBQPapagaaienchat?authkey=ORzVcV8l4cA #
http://www.ara-world.nl/site/index.p...blog&Itemid=10
als u hier onder nu gewoon u aanmeld zodat er ongeveer bepaald kan worden hoeveel mensen er zulen zijn en wat daar dan voor geregeld moet worden en mocht er onverhoops iets tussen komen zal niet zo'n probleem zijn aangezien het toch gaat op de amerikaanse wijze,eventueele vragen stelt of eventueele wensen kenbaar maakt kan het weer een mooie bijeen komst worden
ik weet niet alles maar doe mijn best
bbq 8 augustus
🙁 helaas kunnen wij er niet bij zijn ivm vakantie.wensen iedereen die wel in de gelegenheid is om te komen heeeeel veel plezier toe en..........doe geen dingen die ik ook niet zou doen:D robert,mirjam en veestapel
Hoi Henk&Rijn.
robert en astrid 49 zijn 8 augustus er ook bij als het mag
pluk de dag je weet nooit wat de volgende je brengt
Hallo iedereen,
Zoals reeds eerder aangegeven zijn wij op 8 augustus verhinderd.
Daarom zullen Susi en ik dus niet van de partij zijn.
Maar ik ben ervan overtuigd dat het een heel gezellige BBQ gaat worden en hoop dat jullie net zo'n mooi weer hebben als vorig jaar.
Veel plezier,
Frans en Susi
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
Henk
Tot wanneer kunnen we ons opgeven????
Ga er in ieder geval maar vanuit dat we er weer bij zijn.
Henk
hallo henk,
een aankomend :rolleyes: opa en oma mogen altijd iets later zijn 😀 😀 😀
maar ik zal stukje even aanpassen.
ik weet niet alles maar doe mijn best
heeeey Henk en Rijn
😀 wij zijn ook van de partij lolllllllllllllllll 😀
Dit willen we voor geen goud missen 😉
tot over een week of 8 lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Groetjes diana Marty Ramona Ricardo :p
zal em gelijk als belangrijk markeren!!!:D 😀 😀 😀 😀 😀
OW JA MUZIEK NEEMT DJ MARTY WEER MEE 🙂
Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]
Zoals het er nu voor staat zullen Willem en ik er ook weer zijn 😀
Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]
ik zal er ook bij zijn
Beste Henk,
Ook wij zijn van de party.
:senegal-papegaai:
Ik moet dan helaas overdag werken, weet niet hoe laat je het wou laten beginnen? Na mijn werk zullen wij er ook gezellig bij zijn 🙂
:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy
Ik had er graag bij willen zijn, maar ben dan op vakantie.
Ik wens iedereen alvast veel plezier!
Ps. Omdat ik niet bij de bbq kan zijn én jullie dus allemaal in augustus niet kan zien, zit ik er aan te denken om, bij genoeg animo, vóór mijn vakantie (half juli) ook een bbq te organiseren in Wageningen.
Wordt vervolgd...
Groetjes,
Ariën
_______________________________________
HET VERVOLG>>>> 2e BBQ 11 juli
_______________________________________
:agapornis-geel:Bocky Wocky in Papegaaienland
Gisteren is geschiedenis. Morgen is een mysterie. Vandaag is een cadeau 😉
Waar wordt het gegeven dan? Welke plaats
hoi melice,
de plaats van handeling zal in vaassen zijn tenminste de BBQ van 8 augustus.
ik weet niet alles maar doe mijn best
ik probeer van de partij te zijn maar laat dit nog op tijd weten
groetjes Patricia
[SIGPIC][/SIGPIC]
lori :rose-kaketoe:
