BBQ 8 augustus
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

BBQ 8 augustus

48 Berichten
20 Gebruikers
0 Reactions
7,063 Bekeken
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
Topic starter
 

hallo,

het ligt in de bedoeling om op 8 augutus weer een BBQ te gaan houden bij henk(dijkkamp) en rijntje(burdy50) aangezien het vorig jaar een groot succses was.

ook is het de bedoeling dat dit op dezelfde manier weer gaat zoals vorig jaar dus op de amerikaanse manier een ieder neemt zijn eigen vlees,bord,bestek,drinken en stoel mee.

voor de koffie,thee,stokbrood,satesaus en een grote BBQ zorgen wij wel.

er is een mogelijkheid tot zwemmen voor de liefhebbers.
er is mogelijkheid tot plaatsen van caravan of tent.
en mocht het nu heel slecht weer worden is er ook een mogelijkheid om het geheel binnen te doen.

hier een paar links om een idee te geven hoe gezellig het was:

http://picasaweb.google.nl/Dijkkamp/BBQPapagaaienchat?authkey=ORzVcV8l4cA #

http://www.ara-world.nl/site/index.p...blog&Itemid=10

als u hier onder nu gewoon u aanmeld zodat er ongeveer bepaald kan worden hoeveel mensen er zulen zijn en wat daar dan voor geregeld moet worden en mocht er onverhoops iets tussen komen zal niet zo'n probleem zijn aangezien het toch gaat op de amerikaanse wijze,eventueele vragen stelt of eventueele wensen kenbaar maakt kan het weer een mooie bijeen komst worden


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 5 juni 2009 21:53
mirjam lamberts
(@mirjam lamberts)
Berichten: 126
Waardevol lid
 

bbq 8 augustus

🙁 helaas kunnen wij er niet bij zijn ivm vakantie.wensen iedereen die wel in de gelegenheid is om te komen heeeeel veel plezier toe en..........doe geen dingen die ik ook niet zou doen:D robert,mirjam en veestapel


 
Geplaatst : 5 juni 2009 23:12
astrid49
(@astrid49)
Berichten: 69
Vertrouwd lid
 

Hoi Henk&Rijn.

robert en astrid 49 zijn 8 augustus er ook bij als het mag


pluk de dag je weet nooit wat de volgende je brengt

 
Geplaatst : 6 juni 2009 00:10
(@fkbmac)
Berichten: 1789
Beroemd lid
 

Hallo iedereen,

Zoals reeds eerder aangegeven zijn wij op 8 augustus verhinderd.
Daarom zullen Susi en ik dus niet van de partij zijn.
Maar ik ben ervan overtuigd dat het een heel gezellige BBQ gaat worden en hoop dat jullie net zo'n mooi weer hebben als vorig jaar.
Veel plezier,

Frans en Susi


fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p

 
Geplaatst : 6 juni 2009 08:30
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Berichten: 2508
Edel lid
 

Henk

Tot wanneer kunnen we ons opgeven????
Ga er in ieder geval maar vanuit dat we er weer bij zijn.

Henk


 
Geplaatst : 6 juni 2009 12:42
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
Topic starter
 

hallo henk,

een aankomend :rolleyes: opa en oma mogen altijd iets later zijn 😀 😀 😀

maar ik zal stukje even aanpassen.


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 6 juni 2009 14:09
(@Diana DJ)
Berichten: 857
Eervol lid
 

heeeey Henk en Rijn
😀 wij zijn ook van de partij lolllllllllllllllll 😀
Dit willen we voor geen goud missen 😉
tot over een week of 8 lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Groetjes diana Marty Ramona Ricardo :p

zal em gelijk als belangrijk markeren!!!:D 😀 😀 😀 😀 😀

OW JA MUZIEK NEEMT DJ MARTY WEER MEE 🙂


Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 6 juni 2009 15:29
miriam
(@miriam)
Berichten: 681
Eervol lid
 

Zoals het er nu voor staat zullen Willem en ik er ook weer zijn 😀


Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 6 juni 2009 16:51
ferry1
(@ferry1)
Berichten: 21
Aanwezig lid
 

ik zal er ook bij zijn


 
Geplaatst : 6 juni 2009 19:36
Wilma
(@Wilma)
Berichten: 86
Waardevol lid
 

Beste Henk,

Ook wij zijn van de party.


:senegal-papegaai:

 
Geplaatst : 7 juni 2009 12:20
arasevera
(@arasevera)
Berichten: 2383
Edel lid
 

Ik moet dan helaas overdag werken, weet niet hoe laat je het wou laten beginnen? Na mijn werk zullen wij er ook gezellig bij zijn 🙂


:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy

 
Geplaatst : 7 juni 2009 12:34
BockyWocky
(@BockyWocky)
Berichten: 99
Waardevol lid
 

Ik had er graag bij willen zijn, maar ben dan op vakantie.
Ik wens iedereen alvast veel plezier!

Ps. Omdat ik niet bij de bbq kan zijn én jullie dus allemaal in augustus niet kan zien, zit ik er aan te denken om, bij genoeg animo, vóór mijn vakantie (half juli) ook een bbq te organiseren in Wageningen.

Wordt vervolgd...

Groetjes,
Ariën

_______________________________________

HET VERVOLG>>>> 2e BBQ 11 juli

_______________________________________


:agapornis-geel:Bocky Wocky in Papegaaienland
Gisteren is geschiedenis. Morgen is een mysterie. Vandaag is een cadeau 😉

 
Geplaatst : 8 juni 2009 15:56
melice
(@melice)
Berichten: 338
Betrouwbaar lid
 

Waar wordt het gegeven dan? Welke plaats


 
Geplaatst : 8 juni 2009 22:27
dijkkamp
(@dijkkamp)
Berichten: 3459
Lid Moderator
Topic starter
 

hoi melice,

de plaats van handeling zal in vaassen zijn tenminste de BBQ van 8 augustus.


ik weet niet alles maar doe mijn best

 
Geplaatst : 8 juni 2009 23:48
zazouzira
(@zazouzira)
Berichten: 84
Vertrouwd lid
 

ik probeer van de partij te zijn maar laat dit nog op tijd weten


groetjes Patricia

[SIGPIC][/SIGPIC]
lori :rose-kaketoe:

 
Geplaatst : 15 juni 2009 23:18
Pagina 1 / 4
Deel:

Scroll naar boven