Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Sinds een goede week vliegt mijn Lori Desta naar me toe op commando.
Nu denken jullie waarom is ze niet gewiekt? Gewiekt of niet gewiekt, ze blijft aan me plakken als klittenband haha. Ze is helemaal handtam en kan ook echt alles met haar uitvreten.
En als ik haar nu ergens neerzet en ik roep haar, komt ze naar me toe. Roep ik haar niet, dan blijft ze zitten.
ik aan het spelen met Desta
:regenbooglori:Desta:regenbooglori:Jut:regenbooglori:Jul
dat is wel super relaxed!
had ik ook willen doen met mijn gaatitjes.
ik train ze niet vaak genoeg en toen de veren aangegroeit waren, waren ze onhandelbaar (over je heen scheren en bijna niet meer te pakken te krijgen)
goed dat het jou gelukt is!
:senegal-papegaai:Denzo :senegal-papegaai: Chica
