Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Dit is alweer de 3e keer in een paar maanden tijd. We hebben geen nest mogelijkheden, laten de eieren liggen totdat ze het kapot maakt of geen interesse meer toont. Maar toch elke keer legt ze weer 2 eieren. Ze zit er nu alweer 2 weken op, hele dagen door te piepen. Tot mijn grote verbazing vanmorgen zag ik dat ze het ei op de een of andere manier vast heeft gemaakt (per ongeluk of expres) aan haar borst. Wie heeft dit nog meer mee gemaakt? Wat te doen? (ze zit alleen in haar kooi).
Mijn idee is dat het ei stuk is en daardoor vast zit in de veren.
Je kan deze gewoon verwijderen.
ik weet niet alles maar doe mijn best
Dacht ik dus ook, alleen als ik haar probeert te pakken wilt ze dat niet en probeert ze mij te bijten zelfs. Even een oplossing bedenken en anders ga ik wel met haar langs de dierenarts.
Gewoon even in de papegaaienhoudgreep, desnoods eerst even
een handdoekje over haar heen 😉
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
[SIGPIC][/SIGPIC]
