Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Mieren in etensbak

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
976 Bekeken
(@Ron84)
Berichten: 15
Actief lid
Topic starter
 

Even een vraagje, ik heb sinds een paar dagen last van mieren in de etensbak. Komt natuurlijk omdat de nectar zoet is. Hebben hier meer mensen last van? En heeft iemand hier een oplossing voor? Zat al te denken aan een lokdoosje neer te zetten maar trekt dit ze niet aan van buitenshuis naar binnen? Ze komen ook op de ontlasting af.

Groetjes Ron


 
Geplaatst : 7 april 2015 09:21
Deel:

Scroll naar boven