Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hoi lieve mensen,
wij hebben gister onze lori Simba opgehaald en deze doet het heel goed..
nu vertelde de man waar we hem opgehaald hebben dat het ook gemakkelijk en goed kan op pellets... Zelf krijg ik allemaal verhalen over dat het slecht zou zijn omdat het nectar eters zijn.. Kan iemand mij uit ervaring vertellen of het nu goed is of dat er slechte ervaringen mee zijn?
er bestaan speciale pellets voor lorries maar mijn ervaring is als ze mogen kiezen en pap kiezen
weet niet of de pellets slechter zijn maar wel minder natuurlijk en voor het gemak van de mens gemaakt en niet voor het gemak van de vogel
onwijs bedankt voor de informatie, weet jij toevallig ook met welke leeftijd een baby lori ongeveer stabiel word op hand en stok...
hij is nu 8 weken en is nog steeds een beetje onstabiel...
dat is ook niet zo vreemd,ze vliegen pas met ongeveer 8 weken uit dus daarna gaan ze alles pas leren
milaja;368200 wrote: dat is ook niet zo vreemd,ze vliegen pas met ongeveer 8 weken uit dus daarna gaan ze alles pas leren
onwijs bedankt!! Inmiddels vliegt hij inderdaad en is nu wel stabiel en doet het goed op pap dus ik hou hem hier ook op!
Verder is hij kerngezond en lacht al mee haha
