Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Pellets slecht voor lori?

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
1,787 Bekeken
(@Schuimpies)
Berichten: 4
Actief lid
Topic starter
 

Hoi lieve mensen,
wij hebben gister onze lori Simba opgehaald en deze doet het heel goed..
nu vertelde de man waar we hem opgehaald hebben dat het ook gemakkelijk en goed kan op pellets... Zelf krijg ik allemaal verhalen over dat het slecht zou zijn omdat het nectar eters zijn.. Kan iemand mij uit ervaring vertellen of het nu goed is of dat er slechte ervaringen mee zijn?


 
Geplaatst : 24 maart 2015 10:39
(@milaja)
Berichten: 1445
Beroemd lid
 

er bestaan speciale pellets voor lorries maar mijn ervaring is als ze mogen kiezen en pap kiezen
weet niet of de pellets slechter zijn maar wel minder natuurlijk en voor het gemak van de mens gemaakt en niet voor het gemak van de vogel


 
Geplaatst : 24 maart 2015 12:20
(@Schuimpies)
Berichten: 4
Actief lid
Topic starter
 

onwijs bedankt voor de informatie, weet jij toevallig ook met welke leeftijd een baby lori ongeveer stabiel word op hand en stok...
hij is nu 8 weken en is nog steeds een beetje onstabiel...


 
Geplaatst : 26 maart 2015 00:46
(@milaja)
Berichten: 1445
Beroemd lid
 

dat is ook niet zo vreemd,ze vliegen pas met ongeveer 8 weken uit dus daarna gaan ze alles pas leren


 
Geplaatst : 26 maart 2015 12:13
(@Schuimpies)
Berichten: 4
Actief lid
Topic starter
 

milaja;368200 wrote: dat is ook niet zo vreemd,ze vliegen pas met ongeveer 8 weken uit dus daarna gaan ze alles pas leren

onwijs bedankt!! Inmiddels vliegt hij inderdaad en is nu wel stabiel en doet het goed op pap dus ik hou hem hier ook op!
Verder is hij kerngezond en lacht al mee haha


 
Geplaatst : 19 mei 2015 00:13
Deel:

Scroll naar boven