Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo iedereen
Ik heb een Agapornis Fischeri sinds maart en alles gaat goed maar toch wou ik iets vragen over zijn of haar gedrag.
Mijn aga wordt een beetje wanneer het avond wordt (tussen 6-8 uur). Dus die begint snel te ademen en af en toe te piepen en zit klemvast aan de tralies van de kooi. Moeten we ongerust zijn of is dit een normaal verschijnsel? Mijn aga doet dit al ongeveer een maand.
Ook wou ik vragen dat wanneer we eten (maaltijd+ snacks + fruit enz..) begint ie hard te piepen en begint te kloppen tegen de tralies zoals woody woodpecker :p
Als we haar een stukje van ons eten geven wordt hij of zij rustig en nadat ze dat heeft opgegeten begint de actie weer.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 🙂
alle reacties zyn welkom
Groetjes
Slimme fischerie heb je daar!
Om tijdens het eten te gaan zeuren en dan nog wat lekkers op de koop toe krijgen ook! Lekker slim ding die aga! :p0:
Ik heb een amazone die er thuis geen last van heeft maar ben ik op visite
of buiten als het schemerig wordt gaat hij ook een beetje zeurderig doen,
hij vindt het maar niks dan, denk niet dat je er veel aan kan doen.
Op een plek zetten waar het in de avond toch wat licht is en zodra hij moet
gaan slapen een doek over de kooi misschien.
Belonen als hij gaat bedelen is geen goed plan, geef 'm of wat voor jullie
gaan eten of wanneer jullie klaar zijn, maar niet op het moment dat hij bedelt.
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Ken je papegaai
[SIGPIC][/SIGPIC]
