Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

speelboom of standaard !!

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
2,908 Bekeken
dries met papegaai jules
(@dries met papegaai jules)
Berichten: 111
Waardevol lid
Topic starter
 

hoi gaaienliefhebbers!
ik ben van plan zelf een standaard of speelboom te maken maar ik zou niet weten hoe het moet dus vraag ik aan jullie of jullie eens een paar foto's of links hierbij willen zetten ?!

alvast bedankt dries en jules :grijze-roodstaart:


 
Geplaatst : 9 december 2007 16:01
(@Canon)
Berichten: 169
Waardevol lid
 

op http://www.koppiekrauw.com/tips/frame-tips.htm staat aardig wat indormatie, voor de rest zou ik ook wel is wat foto's willen zien van mensen die er zelf 1 gemaakt hebben :). als je ze koopt zijn ze zo duur...


 
Geplaatst : 9 december 2007 19:00
(@kadoes)
Berichten: 0
New lid Gast
 

ik heb een kattenkrabpaal. en aan de plankjes speeltjes gehangen, en touwladders,enzenz.


 
Geplaatst : 10 december 2007 00:35
dries met papegaai jules
(@dries met papegaai jules)
Berichten: 111
Waardevol lid
Topic starter
 

ah oke bedankt!!

ben alvast spullen aan het zoeken weet een wilg staan !

kerstvakantie gaan we er een bouwen !

doei dries en jules :grijze-roodstaart:


 
Geplaatst : 10 december 2007 21:09
(@Nelleke&Paul)
Berichten: 0
New lid Gast
 

Wij hebben zelf ook een speelboom/standaard voor onze Jochem gemaakt.
Hier hebben wij een grote onderplank voor gebruikt en hier op een bouwwerk gemaakt van pvc-buizen omwikkelt met touwen zodat hij er lekker in kan klauteren. Verder wat touwen over en weer gespannen en houten stokken in de buizen geboord. Het makkelijke van die pvc-buizen is dat je er simpel een haak in kunt draaien om bijvoorbeeld speeltjes aan te hangen. Zo kun je makkelijk varieren en gaat de speelboom nooit vervelen.
Verder hebben we nog een kattenkrabpaaltje gebruikt maar in dat bakje gaat Jochem dus echt niet he! :rolleyes:
Ik zal er een foto bij voegen...op deze foto zie je de basis, ondertussen is hij meer aangekleed met speeltjes, touwen enz. Hier is alleen nog geen foto van. Ik hoop dat je er iets mee kunt!

Groetjes Nelleke


 
Geplaatst : 13 december 2007 11:58
dries met papegaai jules
(@dries met papegaai jules)
Berichten: 111
Waardevol lid
Topic starter
 

waw mooie speelboom !
die pvc-buizen kunnen misschien wel van paskomen!
bedankt groetjes dries en jules :grijze-roodstaart:


 
Geplaatst : 13 december 2007 18:23
Deel:

Scroll naar boven