Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
hoi gaaienliefhebbers!
ik ben van plan zelf een standaard of speelboom te maken maar ik zou niet weten hoe het moet dus vraag ik aan jullie of jullie eens een paar foto's of links hierbij willen zetten ?!
alvast bedankt dries en jules :grijze-roodstaart:
op http://www.koppiekrauw.com/tips/frame-tips.htm staat aardig wat indormatie, voor de rest zou ik ook wel is wat foto's willen zien van mensen die er zelf 1 gemaakt hebben :). als je ze koopt zijn ze zo duur...
ik heb een kattenkrabpaal. en aan de plankjes speeltjes gehangen, en touwladders,enzenz.
ah oke bedankt!!
ben alvast spullen aan het zoeken weet een wilg staan !
kerstvakantie gaan we er een bouwen !
doei dries en jules :grijze-roodstaart:
Wij hebben zelf ook een speelboom/standaard voor onze Jochem gemaakt.
Hier hebben wij een grote onderplank voor gebruikt en hier op een bouwwerk gemaakt van pvc-buizen omwikkelt met touwen zodat hij er lekker in kan klauteren. Verder wat touwen over en weer gespannen en houten stokken in de buizen geboord. Het makkelijke van die pvc-buizen is dat je er simpel een haak in kunt draaien om bijvoorbeeld speeltjes aan te hangen. Zo kun je makkelijk varieren en gaat de speelboom nooit vervelen.
Verder hebben we nog een kattenkrabpaaltje gebruikt maar in dat bakje gaat Jochem dus echt niet he! :rolleyes:
Ik zal er een foto bij voegen...op deze foto zie je de basis, ondertussen is hij meer aangekleed met speeltjes, touwen enz. Hier is alleen nog geen foto van. Ik hoop dat je er iets mee kunt!
Groetjes Nelleke
waw mooie speelboom !
die pvc-buizen kunnen misschien wel van paskomen!
bedankt groetjes dries en jules :grijze-roodstaart:
