Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Mickey,is nu 18 weken oud,het gaat goed met hem.
wij hebben boven een kleine kamer over daar slaapt hij s"nachts.
Maar Mickey zit niet graag in zijn kooi het is een jockkooi,er hangen
veel speeltjes in,maar als hij er in moet gaat hij meteen graven,en valt zijn
hangbel aan,en maakt een hels kabaal.
Overdag zit hij vaak op zijn standaard,en nu komt het, we zetten de
standaard als het lekker weer is buiten in de half open serre hij gaat dan helemaal uit zijn dak, heerlijk vind hij dit.Maar wat nou straks in de herfst of de winter
als het kouder wordt?welke temperaturen kan een papegaai hebben,kan iemand mij dit vertellen.:confused:
hallo davy-boy
ze kunnen nog gerust buiten hoor ,alleen wanneer het vriest , en bij stormweer zou ik hen binnen houden
groetjes
tel wat je hebt , niet wat je mist .
:oranjekuif-kaketoe2 Luna , Zazou:rose-kaketoe: :blauwgele-ara: Yara :groenvleugel-ara:Charlie
en Christel
Hoi,
Grijze roodstaarten kunnen zomer en winter naar buiten, ook als het vriest.
Wel is het verstandig je de vogel aan temperatuursverschillen te wennen.
Dus een vogel die nooit buiten geweest is niet gelijk bij min 10 graden buiten zetten.
Ze hebben zelf een heerlijk warm jasje van veren.
Als het echt koud is mag je de vogel niet te lang buiten laten, of de vogel moet zelf naar een ruimte kunnen klimmen waar het pakweg 15 graden is.
Zet je grijsje gerust ook eens in de sneeuw.
groet,
Frans
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
