Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Heb gisteren mijn nieuwe vogel opgehaald en ze heet Maud.
Het wachten op een vogel van 6 a 8 weken duurde me te lang, heb een adresje gevonden van een kweker die een vogel terug had gekregen van een half jaar oud vorige eigenaar had er geen tijd genoeg voor.
Ze komt al bij me zitten en geeft kusjes, ze heeft zich vanmorgen als zelf gewassen in de gootsteen sprong er zo zelf in erg leuk.
S'nachts slaapt ze in een soort zakje gemaakt van fleece waar voorin een gat zit, steekt ze elke keer haar koppie door naar buiten.
Bij me zitten als ik achter de pc zit vindt ze ook super, ze is echt nog op ontdekkingsreis.
Foto's volgen nog groetjes Janine.
