Hoi ik wil een kake...
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Hoi ik wil een kaketoe, maar heb hem nog niet (katten)

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
748 Bekeken
(@marjon1989)
Berichten: 1
New lid
Topic starter
 

Hallo allemaal!

Ik ben Marjon en woon samen met mijn vriend en onze 2 super lieve, rustige katten. Wij willen heel graag een kaketoe. Maar ik vroeg me af of dat mogelijk is in combinatie met katten? Ik begrijp dat katten van nature roofdieren zijn, maar een kaketoe is groter dan onze katten.

Advies graag!


 
Geplaatst : 30 mei 2012 20:01
sam5
 sam5
(@sam5)
Berichten: 500
Prominent lid
 

Beste,

Ik ga je voorbereiden op heel veel afkeurende reacties. Lees even wat toppics door over mensen met de vergelijkbare wens. Veel kaketoes worden je afgeraden een keuze kan zijn een rosé kaketoe. Maar ga je eerst goed verdiepen in literatuur en dit forum.


Groet Sam,

 
Geplaatst : 30 mei 2012 22:38
Deel:

Scroll naar boven