Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo allemaal,
Ik ben nu inmiddels een maandje de trotste eigenaar van Mango een ontzettend lieve maar ondeugende Agapornis. Hij sloopt alles, gaat lekker mee in t zonnetje naar buiten, en blijft het liefst de hele dag bij me zitten. Hij maakt ook een heel raar geluid af en toe, een beetje het geluid van een honden speeltje of een toeterende nies. Hij kijkt dan zelf ook heel verbaast haha. Het is een heel mooi mannetje ( of vrouwtje ) en ik kan niet wachten tot hij al z'n kleuren krijgt, hij begint zelfs een gele kraag te krijgen ! Een echte Mango =D Ik heb onwijs veel plezier van hem, en hij leert ook al trucjes !
hallo
leuk vogeltje !
Wat een mooi vogeltje zeg en wat een leuke naam. Heel veel plezier en geluk met Mango.
Geniet van hem/uhh/haar
Groetjes,
Iris Bumo
:edel-papegaai:Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond:edelpapegaai-man:
Thank you ! Hij is momenteel aan t proberen de twee wilde halsbandparkieten buiten naar zich toe te fluiten haha. Hij wordt echt onwijs mooi ! Deze foto's waren al wat ouder, hij is nu al stukje groter geworden ^^
Hoi .. Welkom !
Mooi beestje hoor..;)..
Veel plezier op t forum !
Groeten Willemien
[SIGPIC][/SIGPIC]
Mooie groen opaline, veel plezier met hem/haar.
Dat geel gaat als het goed is nog helemaal rood worden, heel zijn kop, nek en hals word rood.
