Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bonte boer bailey ziek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Sorry, dit is een misverstand, ik was een beetje onduidelijk in mn bericht! Hedwig bedoelde niet dat ik moest wachten tot de uitslag
    Maar dat er in het poepje dat ik opstuur geen probiotica moet zitten omdat dat het ontlasting onderzoek moeilijker maakt. Ze zei dat ze de bacterien van de probiotica dan niet kan onderscheiden van de "slechte" bacterien. Dus ik wacht wel even de kuur af & begin daarna direct

    Dus wat ik in mn vorige bericht bedoelde was eigenlijk:
    10 dagen antibiotica - op de 10de dag een poepje opsturen & daarna met probiotica beginnen
    Wanneer ik de uitslag binnenkrijg doet er dus niet toe

    En dank jullie wel voor de lieve & handige reacties!

    PS: die olvarit ga ik kopen, benieuwd of onze kieskeurige dame het lust haha

    Comment


    • #77
      Even een update

      De antibioticakuur lijkt aan te slaan vandaag! Bailey is vandaag weer erg ondeugend en speels dus de antibiotica lijkt zijn werk te doen! Natuurlijk nog niet te vroeg juichen maar een beetje mag natuurlijk wel

      Comment


      • #78
        Goed om te lezen de kuur doet wat die moet doen, je ziet meestal na 48 uur verbetering, alhoewel de kuur vanaf dag een zijn werk doet laat het resultaat even op zich wachten. Natuurlijk mag je voorzichtig juichen en positief zijn, altijd beter dan doem denken.
        Nou beterschap met Bailey en hopen dat het poepje na de kuur helemaal goed is.

        Mvg. Julia
        Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

        Comment


        • #79
          verbetering is altijd goed succes verder met je maatje!
          Denzo Chica

          Comment


          • #80
            Dankje xcodd.

            Met bailey gaat het inmiddels weer aardig goed! Nog 3 dagen antibiotica en dan is dat hoofdstuk afgesloten en kunnen we weer langzaam gaan beginnen met herstellen van de weerstand! Ben wel erg zenuwachtig want morgen komen de eerste 3 uitslagen als het goed is binnen van de testen. Pbfd polyoma en chlamidia .
            Dus erg spannend allemaal! Ik laat jullie het morgen weten als ik de uitslagen heb.

            Duimen maar dus!

            Comment


            • #81
              ik duim zeer zeker voor Bailey en natuurlijk ook voor het baasje. Spannend. Fijn dat het weer de goede kant opgaat. Het blijven zorgenkindjes hé.

              Comment


              • #82
                Ja een zorgenkindje is het zeker! Maar hopelijk groeit ze uit tot een sterk vogelkind! Gister nog contact gehad met hedwig maar de uitslag is jammergenoeg nog niet binnen! We worden nog even in spanning gehouden..

                Comment


                • #83
                  Morgen toch maar weer even een ritje naar hedwig. Ze was gister en vanmorgen toch weer erg stilletjes voor haar doen. Dus het lijkt er toch op dat ze ergens last van heeft. Ze slaap een stuk meer als normaal en daar maken we ons toch zorgen om! Het is wel raar want het ene moment is ze heeeeel erg druk(zoals nu) en het andere moment gaat ze weer stilletjes slapen. Het zou natuurlijk deels te maken kunnen hebben met de rui want ze zit helemaal vol met nieuwe pennen van kop tot staart! maar ik weet niet of het normaal is dat ze dan meer slapen??? Maar morgen toch maar weer een checkup om te kijken of er niets anders speelt! En hopen dat de uitslag eindelijk binnen is! Duurt mij veel te lang dat zorgen maken! Maar we houden vol voor onze bailey

                  Comment


                  • #84
                    Hoi Peter,

                    Net terug van een paar dagen London, vervelend dat het nog niet gaat, zo als het hoort met bailey, sterkte, hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt. Antibiotica is zowel levensreddend als ziekmakend. Hoop dat Bailey weer snel opknapt.


                    Julia
                    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                    Comment


                    • #85
                      Vandaag goed nieuws gehad!!

                      Bailey is negatief getest op pbfd,polyoma en chlamidia! Helemaal happy ermee! In ieder geval een zorg minder. Over een week tot 2 weken komt de uitslag van de kds test dus het blijft nog spannend. Verder is bailey sinds gister week lekker zichzelf! Heb niet het idee dat ze op dit moment zich ziek voelt. Ik ben helemaal happy in ieder geval!

                      Comment


                      • #86
                        Hoi Peter90,

                        Dat is goed om te horen, fijn dat het goed gaat met Bailey, en duimen dat de kds negatief is, in ieder geval fijn dat het goed gaat.

                        Mvg. Julia
                        Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                        Comment


                        • #87
                          Nou we hebben te vroeg gejuicht. Bailey is nog niet hersteld van haar darminfectie. We hebben nu een nieuwe antibiotica voor de komende 10 dagen. Hopen dat deze wel goed werkt. Het is blijkbaar een nogal hardnekkige bacterie! We hebben nu synulox meegekregen 2x daags 0,25 ml! Hopen dat dit wel werkt!

                          Comment


                          • #88
                            Pffff, gebed zonder end he, wat zal je teleurgesteld zijn.
                            Hopen dat de bacterie nu voor altijd verdwijnt, ik duim voor jullie.

                            Lukt het met de medicatie?

                            Comment


                            • #89
                              Ja echt een eindeloos verhaal ja! En idd een zware domper. Het toedienen van de medicatie gaat eigelijk prima net de eerste keer gegeven. Ze vind het niet leuk maar gelukkig zit het er zo in omdat het maar 0,25 ml is. En het is een goedzakje ook! Elke keer tegen haar wil in die vieze rommel en en alsnog gelijk na het geven bij je zitten en kusjes vragen

                              Comment


                              • #90
                                Hoi Peter,

                                Hoe gaat het nu met Bailey, merk je met deze nieuwe kuur dat de ontlasting al anders aan het worden is, of is het 10 dagen doorgeven en daarna weer een onderzoek van de ontlasting, ik hoop oprecht dat de uitslag deze keer goed is.

                                Sterkte,

                                Mvg. Julia
                                Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X