Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bonte boer bailey ziek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Peter90 Bekijk Berichten
    Vanmiddag even bellen voor een afspraak bij de vogelarts!
    Heel goed, ik ben benieuwd. Suk6 en sterkte!
    Ellen & her Parrots

    Comment


    • #17
      Ik kan maandag pas terecht bij dokter barends.. Maar het liefs ga ik toch nu naar een vogelarts! Ze ik vandaag weet afgevallen!

      Comment


      • #18
        Iemand ervaring met p. Doormalen amsterdam?

        Comment


        • #19
          Heb je Hedwig vd Horst te Riel al gevraagd of ze vandaag kan?
          Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

          Comment


          • #20
            Of misschien de universiteit in Utrecht??
            Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

            Comment


            • #21
              Hmm utrecht niet bereikbaar, en h van der horst heeft spreekuur tussen 16.00 en 18.00, kan ik er dan vanuit gaan dat vd horst zelf het spreekuur houd want telefonisch contact is niet mogelijk. Krijg een voicemail!

              Comment


              • #22
                Inspreken dan! Vaak belt ze je netjes terug
                Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                Comment


                • #23
                  Dierenkliniek IJburglaan
                  IJburglaan 983
                  1087EN Amsterdam
                  Tel: 020-4161435
                  http://www.dierenkliniekijburglaan.nl
                  info@dierenkliniekijburglaan.nl
                  - Drs. C.loriaux
                  - Drs. R. van Zon


                  makkelijk zo'n lijst met namen.

                  https://www.papegaaienforum.nl/showth...537#post296537
                  ik weet niet alles maar doe mijn best

                  Comment


                  • #24
                    Geen optie tot achterlaten bericht maar die lijst heb ik ook zeker wel gezien! Alleen ik ben een beetje terughoudend omdat het zicht hier ook bijstaat en ik daar best wel een aantal
                    Slechte dingen nu onderhand over heb gelezen en ook hoor ik liever van mensen persoonlijk wat hun ervaringen zijn! Wil nu graag in 1 keer iemand die mij goed kan helpen! En ik schrok overigens erg van de prijs van het zicht met betrekking rot testen! Als ik het goed begrijpt vragen hun 100 per afgenomen test! Te ziek voor woorden vind ik!
                    Met bailey gaat het trouwens verder prima vandaag ze zit lekker druk te doen vandaag in haar kooi! Heb haar toch maar uit haar ziektehokje gehaald en in haar grote kooi gezet vandaag en ze heeft het zichtbaar en hoorbaar naar haar zin

                    Heb alleen nog een vraag. Stel ik kan maandag pas terecht bij de baronie. Zal ik dan de voedingen van pap terug opvoeren naar 4 keer per dag? Om er voor te zorgen dat ze toch wat meer voedingsstoffen binnenkrijgt?

                    Comment


                    • #25
                      Hedwig is een hele goede! Ik zou zeker proberen vandaag daar terecht te kunnen. Hoeveel pap geef je nu nog dan?
                      Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                      Comment


                      • #26
                        Nouja op dit moment geven we 3 keer per dag. En dan gaat er nu niet zo heel veel
                        Meer in. Gemiddeld 8 a 9ml ofzo maar soms hoeft ze ook al
                        Niet meer bij 6 ml. En we geven sochtends en savonds nutribird a19. En overdag dan 1 keer een papje gemaakt uit pellets en een beetje eivoer. Het is een beetje een lastig verhaal want ze is denk ik de pap gewoon zat, maar ze eet buiten de pap gewoon verre van genoeg. Ze zit dan wel
                        Af en toe haar pellets te eten en een beetje zaadjes maar daarvan valt de helft weer uit haar mond. Heb nog nooit een ook
                        Maar enigsinds een vol kropje gezien buiten de pap om.

                        Comment


                        • #27
                          En we gaan vanmiddag gewoon rijden naar het inloopspreekuur bij hedwig van der horst. Heb geen contact gehad met haar maar weet dat er een spreekuur is. Dus op hoop van zege! Anders 2 uur voor niets in de auto!

                          Comment


                          • #28
                            Als ze de pap zat is, heeft het weinig nut haar bij te voeren denk ik.
                            Waar komt je vogel vandaan overigens? Ik weet niet of er hier mensen zijn met de dieren/vogelarts van de Vogelkelder? Maar daar zit ook een vogelarts....
                            Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                            Comment


                            • #29
                              Gewoon ruim op tijd aanwezig zijn, lijkt me stug dat ze je de deur wijst dan
                              Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                              Comment


                              • #30
                                Met de vogelarts in de vogelkelder heb ik idd ook contact gehad vandaag maar daar was pas volgende week zaterdag plek! Dus dat is geen optie en ze komt bij een hobbykweker in den haag vandaan.

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X