Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uli is overleden ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Joris

    Ik steek een kaarsje aan voor Uli. Heel verdrietig voor je. Heel veel sterkte en hoop dat je wat te weten komt waar Uli aan overleden is.

    Comment


    • #17
      Verschrikkelijk als zoiets je overkomt je kan in zo'n korte tijd al zoveel van zo'n beestje gaan houden.. Heel veel sterkte!

      Comment


      • #18
        Hoi Marie Loise,

        Wat een vreselijk rot verhaal zeg! Ik lees net wat er met Uli is gebeurd.
        Het is net zoals hier al gezegd word, dat we het niet altijd in eigen hand hebben, en dat ondanks goede zorg en het testen op ziektes er iets fout kan gaan.
        Dit kan een verborgen gebrek zijn, wat voor ons beide, en voor de vogelarts die hem na aankoop heeft gecontroleerd, niet zichtbaar zijn geweest. Er kan ook een ontsteking of infectie ontstaan zijn, dat is nu nog gissen.
        Een papegaai is geen voorwerp maar een levend dier, maar ook hier praten we over een mogelijke garantie. Die is sowieso in het geval van een verborgen gebrek 100% vergoeding! Het kan dan wel niet mijn schuld zijn, het valt wel onder mijn verantwoordelijkheid en daar loop ik niet voor weg. Mocht er iets anders zijn en er is bijvoorbeeld een longontsteking, dan valt dat onder de verantwoordelijkheid van de eigenaar. Maar ook in dat geval wil ik zeker iets doen en een oplossing vinden waarvan jij vind dat die recht doet aan de situatie. In dit soort gevallen, en die komen wel eens voor, wil ik altijd meer doen dan eigenlijk mijn plicht is.

        Terwijl ik dit schrijf heb ik net een telefoontje van je gehad. Fijn om elkaar zo even te spreken en te merken dat er wederzijds vertrouwen en begrip is.

        We gaan de onderzoeken afwachten en houden contact!

        Heel veel sterkte oor jou en je gezin.

        Met vriendelijke groet,

        Dirk-Jan van der Steen
        Hareco dier en vriend

        Comment


        • #19
          Is dat even schrikken !!! Ik wens je heel veel sterkte.
          Minni Micky Kimo

          Comment


          • #20
            sterkte Marie Louise, tis gewoon heel erg naar en verdrietig om je jonge vriendje al zo snel te verliezen.

            Comment


            • #21
              Dirk Jan

              netjes

              Henk

              Comment


              • #22
                Inderdaad heel netjes, kunnen veel fokkers een voorbeeld aan nemen

                Comment


                • #23
                  Joris

                  Wat mooi om zoveel vertrouwen onder de mens te zien. Een dikke pluim
                  Dat geeft een heel goed gevoel. Samen delen!! Geluk en verdriet

                  Comment


                  • #24
                    Ik moet ook zeker even melden hier dat ik blij ben dat ik Dirk-Jan heb gesproken. Ook al heb ik Uli er niet mee terug, ik voel me na het gesprek een stuk rustiger.

                    Dank je wel Dirk-Jan voot het feit dat je gewoon een goed mens bent!!!
                    We spreken elkaar snel weer.

                    Marie-Louise
                    Groetjes Marie-Louise en Kippie.

                    Comment


                    • #25
                      Jeetje wat een rot nieuws. Sterkte met het overlijden van Uli, het is altijd zwaar klote als ze dood gaan.

                      Dirk Jan je bent een kanjer, door gelijk te reageren. Veel mensen kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Ik hoop dat er voor beide een goede oplossing gevonden word.

                      Comment


                      • #26
                        Jeetje wat balen!! Heel veel strekte gewenst van hier
                        x Désirée,
                        Pip, Puk,
                        Pico, Polo,
                        Dico,
                        Perry,
                        Bob &
                        Henkie.

                        Comment


                        • #27
                          Heel erg veel sterkte ! en wat fijn dat hareco zo met je meeleeft/meedenkt!
                          Chester en Samba
                          Yoda en Navy

                          Comment


                          • #28
                            Heel veel sterkte!
                            Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

                            Annemoon
                            en Magnum

                            Comment

                            Ads onder in topics

                            Collapse
                            Working...
                            X