Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uli is overleden ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Uli is overleden ....

    Zoals ik eerder al had bericht gisteren was Uli benauwd en waren we gisteren bij de DA geweest die ook contact had gehad met de VA.
    Omdat ik er niet op vertrouwde vandaag, in mijn pauze naar huis gereden om te kijken hoe het met de kleine man was.
    Nou niet goed dus.......mijn hart brak toen ik hem zag.
    Hij had zijn zaadjes van gisteravond of uitgebraakt of uitgepoept (weet niet wat het verschil eruit zag)
    Verder stonden zijn pellets van die ochtend nog onaangetast in het bakje.
    Ik heb gelijk gebeld en kon gelijk terecht, waar uli in een zuurstof kooi kon.
    Als hij wat rustiger en op adem was zouden ze longfotos gaan maken, die dan ook door de VA zouden worden bekeken.
    Na 3 uur in de zuurstofkooi wilde hij het slot kapot maken en leek hij een stuk levendiger.
    Ze hebben toen de foto's gemaakt en volgens mij is hij gelijk daarna overleden....weet het niet meer zo goed.
    Ze hebben nog gereanimeerd maar mocht niet meer baten.....
    Mijn arme ventje van nog geen 18 weken oud....ben er helemaal kapot van.
    Uli gaat nu voor onderzoek omdat ik toch wel graag wil weten waarom hij zo vroeg is gestorven.
    Ik kom net thuis en begin tegen een lege kooi te kletsen.....gatverdamme, ik voel me zwaar klote !!!!

    Groetjes Marie-Louise
    Groetjes Marie-Louise en Kippie.

  • #2
    O jeetje, wat erg. Ik had inderdaad al gelezen dat je er gisteren mee naar de dierenarts was gegaan. Heel veel sterkte en ik hoop dat er toch nog iets zinnigs komt uit het onderzoek zodat je in ieder geval weet wat er aan de hand was.

    Comment


    • #3
      Wat erg voor je .. niet te geloven...
      Heel veel sterkte met dit verlies...
      sigpic

      Comment


      • #4
        Sterkte!

        Comment


        • #5
          HOi wat vreselijk voor je !!!
          Heel veel sterkte , zal niet mee vallen

          Comment


          • #6
            Ahh wat erg, heel veel sterkte..
            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

            Ken je papegaai

            sigpic

            Comment


            • #7
              Wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte!
              Groetjes,
              Suus

              Cobus & Daisy

              Comment


              • #8
                Weet je waar ik zo van baal...dat we ons zo hebben verdiept voordat we uli haalden. Dat ik al maanden info aan het lezen was. Welk voer wel of niet, welke bodembedekking, hoe op te voeden, waar de vogel te halen etc....we zijn niet over 1 nacht ijs gegaan.
                Alles aangepast hier, zoals ik altijd voor al mijn dieren heb gedaan.
                En dan gaat het toch nog zo fout, terwijl je alles zo goed mogelijk wil doen.

                Marie-Louise
                Groetjes Marie-Louise en Kippie.

                Comment


                • #9
                  ow wat erg, heel veel sterkte

                  Comment


                  • #10
                    Ik neem aan dat je hem als gezonde en geteste vogel heb gekocht dus ben zeer benieuwd naar de uitslag.

                    Sterkte

                    henk

                    Comment


                    • #11
                      Ja henk, hij komt bij dirk-jan van hareco vandaan, dus dat zit wel goed neem ik aan. Ik neem morgen wel even contact met hem op, dat vind ik wel zo netjes lijkt mij...

                      Marie-Louise en Uli
                      Groetjes Marie-Louise en Kippie.

                      Comment


                      • #12
                        Soms is er, zelfs met de beste zorg en liefde, toch iets grondig mis..
                        Hoe graag we dit zouden voorkomen.. helaas hebben we niet alles in de hand.
                        Moet een verschrikkelijk gevoel zijn, je grijsje zo te zien..
                        en de wetenschap dat hij ondanks alle zorgen het niet heeft gehaald.
                        Veel sterkte hiermee!
                        Ben ook benieuwd wat er precies gevonden zal worden..
                        Hou je ons op de hoogte?

                        Comment


                        • #13
                          wat erg... heel veel sterkte. Hareco is een uitstekend adres, ook ik heb alle vertrouwen in DJ. ben benieuwd wat de oorzaak was, hoewel je je schatje er niet meer mee terug krijgt. Nogmaals sterkte.
                          Ellen & her Parrots

                          Comment


                          • #14
                            Vreselijk! Heel veel sterkte met dit grote verlies.
                            Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
                            http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

                            Comment


                            • #15
                              Veel sterkte... jeetje
                              Denzo Chica

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X