Een moment om van t...
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Een moment om van te genieten!

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
956 Bekeken
sam5
 sam5
(@sam5)
Berichten: 500
Prominent lid
Topic starter
 

Ik zit nu heerlijk op de tuinbank en geniet van het buiten zijn met mijn vogels...!

Deze toppic heb ik gestart om met elkaar mooie momenten met onze geweldige kromsnavels te delen!

Wie volgt?


Groet Sam,

 
Geplaatst : 13 mei 2012 13:52
ellenparrots
(@ellenparrots)
Berichten: 1399
Beroemd lid
 

Het was gisteren ook heerlijk weer.. vandaag helaas minder zon. Gisteren even een eindje gewandeld met mijn grijsje :):

8330.jpg


Ellen & her Parrots

 
Geplaatst : 13 mei 2012 15:51
Pino2010
(@Pino2010)
Berichten: 14
Actief lid
 

Samen op pad

Samen met Pino op pad voor een groot verjaardagsfeest van "oma" Sonja. Hij heeft het heerlijk gehad gezellig al die mensen om hem heen en wanneer ik nodig was voor de catering of wat anders ging Pino even in de tot gaaienparadijs omgebouwde hondenbench van één van de honden van "oma". Daar had hij dan even rust en speelde daar naar hartelust of deed een dutje. Daarna buiten weer heerlijk gekwebbeld tegen de gasten en hij heeft genoten van alle aandacht die hij kreeg.
Ben zo trots op hoe hij zich heeft gedragen. Niet geschreeuwd alleen maar lief geweest en gekwebbeld en alle harten gestolen van de gasten.

Pino gaat bijna overal mee naar toe. Zodra het kan mag hij mee.
Veel momenten om samen te genieten.
http://www.papegaaienforum.nl/showthread.php?248721-Jouw-vogel-mooi-op-de-foto-Post-het-hier ! hier zijn nog meer foto's en geniet momenten met Pino te zien.


Groetjes,
Iris Bumo

:edel-papegaai:Wees jezelf, er lopen al zoveel anderen rond:edelpapegaai-man:

 
Geplaatst : 1 juni 2012 22:48
Deel:

Scroll naar boven