Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Zaterdag 20-12-2008
Vanochtend kreeg ik van arasevera (Erika) door dat ze de komende tijd minder op het forum en de chat aanwezig zal zijn.
Vannacht heeft een heftige brand haar woning totaal in as gelegd.
Gelukkig zijn zij en haar man Robin er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Ook de beide ara's zijn gered, de andere vogels zijn allen ontsnapt.
Het forum wenst jullie voor de komende periode heel veel sterkte.
Frans
voor meer info zie: http://www.brandweerflits.nl/
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
Ojee, wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte komende tijd!
Emily
:agapornis-roseicollPHOENIX :agapornis-roseicoll:grijze-roodstaart:KAREL:grijze-roodstaart:
jeetje wat erg.!!
sterkte
groeten ferry
