Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Sinds gisteren is Remy (jong van Rico en Rocco) 4 maanden geworden. Zijn broers/zussen zijn naar hele leuke mensen gegaan en hebben het fantastisch. Remy kreeg met 7 weken (toen de andere twee weggingen) een heel lief vriendje/vriendinnetje (Romy)van dezelfde leeftijd. Ik heb nu twee hele leuke koppels. Alleen met z'n vieren in één kooi ging niet. Wel vaak aan elkaar laten wennen, maar daarna in hun eigen kooi teruggezet. Ik heb Remy en Romy eenmalig laten kortwieken, omdat Romy totaal niet aan handen was gewend en dat hij/zij inmiddels nu wel! Vandaag een nieuwe poging! Ze zitten met z'n vieren in één kooi! De kooi goed schoongemaakt, veel speeltjes vevangen/verhangen en de nepeieren van Rocco weer weggehaald (ze heeft sinds de geboorte van Remy op 11 oktober alweer 2x eitjes gelegd) Hopelijk gaat het nu wel lukken. Remy en Romy worden af en toe wel opgejaagd, maar minder dan de vorige keren. Mochten jullie tips hebben dan hoor ik ze heel graag!
Remy en Romy (met onze kat achter de ruit)
Rocco, Rico, Remy en Romy in de kooi
Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
