Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo,
Wil heel graag een kamer inrichten voor mijn 3 agaporniden.
2 zijn wel rustig maar 1 die maakt echt alles kapot.
Alle tips en ideetjes voor het inrichten zijn meer dan welkom.
Wat heb geen idee waar ik moet beginnen.
Ze leven nu ook in een kamer alle 3 los in huis.
Maar in verband verhuizing wil ik het nu even anders doen en echt de hele kamer echt een vogel plekje maken.
Hallo,
Een eigen kamer voor ze das heel leuk, maar is dat dan ook alleen een kamer voor de aga's of wil/ga je er meer mee/in doen?
ik weet niet alles maar doe mijn best
Een kamer voor agaporniden....
Je weet dat het slopers zijn die graag wat te knagen hebben en aan alles kunnen knagen....
Elektriciteitskabels die in het stopcontact zitten of met stroom verbonden zijn kun je er niet hebben.
Behang zal vernield worden. In gordijnen zullen ze hangen en de voeringen worden los gepeuterd
Houten kozijnen deuren/ramen kunnen gesloopt worden. Ramen die open kunnen ??? aanpassen....
Dus is het niet beter een grote volière maken van panelen in de kamer waar je ze wil hebben ?
De spullen die niet gesloopt mogen worden zullen dan ook niet gesloopt kunnen worden.
ik heb ook een vogel woonkamer,alleen geen agaatjes meer
waar ik tegen aan liep was het slopen van behang,heb ik dus niet meer en versnipperen van boeken
snoeren hebben de agaatjes nooit aan gezeten
maak een paar plekken waar ze graag zijn,is wel lastig als je net verhuisd bent,maar denk wat een goede plek kan zijn,naast de bank ofzo
bouw wat speel/klim plekken waar dingen zijn die ze lekker kunnen slopen met veel takken en papier
leg bijvoorbeeld een folder oid op tafel wat kapot mag,verder alles netjes weg
zorg dat ze genoeg hebben wat ze wel mogen
veel plezier met ze
dijkkamp;371719 wrote: Hallo,
Een eigen kamer voor ze das heel leuk, maar is dat dan ook alleen een kamer voor de aga's of wil/ga je er meer mee/in doen?
De kamer is echt alleen bedoeld voor mijn drie agaporniden 🙂
PyrrhuraFriesland;371721 wrote: Een kamer voor agaporniden....
Je weet dat het slopers zijn die graag wat te knagen hebben en aan alles kunnen knagen....
Elektriciteitskabels die in het stopcontact zitten of met stroom verbonden zijn kun je er niet hebben.
Behang zal vernield worden. In gordijnen zullen ze hangen en de voeringen worden los gepeuterd
Houten kozijnen deuren/ramen kunnen gesloopt worden. Ramen die open kunnen ??? aanpassen....
Dus is het niet beter een grote volière maken van panelen in de kamer waar je ze wil hebben ?
De spullen die niet gesloopt mogen worden zullen dan ook niet gesloopt kunnen worden.
Ja dat weet ik ze leven nu ook gewoon in een kamer.
Ze zijn al vanaf hun geboorte hier bij mij en vrij in huis.
Was meer bedoeld als tips voor hoe ik hun kamer kan inrichten.
Wat dan gewoon echt hun eigen kamertje zal zijn.
Beste mensen hebben jullie misschien foto's van jullie ingerichte kamers voor jullie vogels of speel hoekje?
Hallo,
Heel mooi dat je een kamer inricht alleen voor je vogels, in Duitsland zie ik dat wel vaker.
Zoals je zelf wel weet en ook aangeeft zijn het slopers dus behang op de muren is niks net als vloerbedekking op de grond.
Waar zou naar mijn idee deze vogel kamer aan mogen voldoen;
gaas werk voor de ramen
eventueel lijst werk om deuren verwijderen
geen losse snoeren ook niet bij de verlichting
makkelijk te reinigen wanden en vloer
simpele ventilatie mogelijkheid
veel sloop takken
een bak met tuingrond( waar je dan ook wat zaden in kunt strooien)
Diverse plekjes waar ze zich even kunnen terug trekken( 3 vogels in 1 ruimte geeft vaak trammelant)
en een lekkere luie stoel voor de eigenaar!!!
ik weet niet alles maar doe mijn best
dijkkamp;371732 wrote: Hallo,
Heel mooi dat je een kamer inricht alleen voor je vogels, in Duitsland zie ik dat wel vaker.
Zoals je zelf wel weet en ook aangeeft zijn het slopers dus behang op de muren is niks net als vloerbedekking op de grond.Waar zou naar mijn idee deze vogel kamer aan mogen voldoen;
gaas werk voor de ramen
eventueel lijst werk om deuren verwijderen
geen losse snoeren ook niet bij de verlichting
makkelijk te reinigen wanden en vloer
simpele ventilatie mogelijkheid
veel sloop takken
een bak met tuingrond( waar je dan ook wat zaden in kunt strooien)
Diverse plekjes waar ze zich even kunnen terug trekken( 3 vogels in 1 ruimte geeft vaak trammelant)
en een lekkere luie stoel voor de eigenaar!!!
Hoi,
Heb gelukkig allang geen behang meer in huis om die reden 🙂 omdat het vogeltjes zijn die het fijn vinden om alles te vernietigen haha.
Op de grond heb ik wel laminaat dat moet ik in de toekomst ook veranderen en betegelen.
Leuke tip over bak met tuingrond.
Ben van plan om een boom te maken of kopen.
Ja wel moeilijk met zn drietjes vooral als er een vrouwtje tussen zit:)
Denk ook aan een bankje voor mezelf die ze dan gerust mogen vernietigen haha.
Denk ook aan wat speeltje aan het plafond hangen.
Leuke tips van u.
Dank u 🙂
