Nieuwe Moderators ....
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Nieuwe Moderators ... WELKOM

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
234 Bekeken
(@fkbmac)
Berichten: 1789
Beroemd lid
Topic starter
 

Hallo Papegaaienliefhebbers,

Sinds kort zijn er twee nieuwe moderators bijgekomen.

Cosmo... die het forum ARA's gaat beheren. Voor zover ik begrepen heb heeft zij best veel ervaring met ara's en andere papegaaien... ze is er zelfs professioneel op een papegaaienshow mee bezig geweest en...

Gerda...die al jaren een grijze roodstaart heeft en ook echt wel het nodige weet.
Gerda gaat samen met mijn persoon het forum Grijze Roodstaart beheren.

Ik heet beide moderators van harte welkom en hoop dat ze veel plezier beleven op deze forums. Dat we het maar druk mogen hebben...

En.. Papegaaienliefhebbers, ik roep jullie op héél veel vragen op het forum te stellen, veel reacties te geven.. en ook allerlei leuke annekdotes die jullie met jullie papegaai beleven te vertellen.

Domme vragen zijn er niet... wil je iets weten.... vraag maar.
Wil je iets vertellen ... vertel maar.

Groetjes allemaal en veel plezier op het forum...


fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p

 
Geplaatst : 31 januari 2007 17:43
(@kadoes)
Berichten: 0
New lid Gast
 

welkom nieuwe moderators.
ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het moderatorsschap hahaha.


 
Geplaatst : 31 januari 2007 19:58
(@gerda)
Berichten: 0
New lid Gast
 

:grijze:

Dank je wel fkbmac,en hoop samen met jou op een fijne samen werking,:grijze:

:grijze: groetjes Gerda :grijze:


 
Geplaatst : 1 februari 2007 20:13
(@gerda)
Berichten: 0
New lid Gast
 

:grijze:

Wil mij even voorstellen, :grijze:

Mijn naam is Gerda,

Woon met mijn man, grijze roodstaart en 1 kat op de veluwe.
Heb al grote kinderen en kleinkinderen.

Altijd al veel belangstelling gehad voor :grijze:papegaaien.

Zelf heb ik een grijze roodstaart van 6 jaar.

Nu ik er de tijd voor heb,ben ik véél met mijn roodstaart bezig.
En dat geeft zo véél voldoening,als je er echt mee bezig bent.
Wil dan ook graag mijn ervaringen delen met andere bezitters van grijze roodstaarten.
Heb je vragen dan hoor ik het graag van je :grijze:

:grijze: groetjes Gerda


 
Geplaatst : 1 februari 2007 20:27
(@gerda)
Berichten: 0
New lid Gast
 

:grijze: :grijze::grijze:

Test Test


 
Geplaatst : 2 februari 2007 12:45
Deel:

Scroll naar boven