Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Oogjes

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
747 Bekeken
(@giovani71)
Berichten: 3
Actief lid
Topic starter
 

Hoi,

Een van mijn agapornissen heeft sinds kort donkere vlekje rond de ogen op het witte randje.
Alsof er een adertje is gesprongen.
Nu zag ik dat het op het andere oogje ook zo is.
Gaat dit vanzelf weg?

Tevens vraag ik me af of ik mijn agapornissen wederom moet gaan kortwieken.
Sinds dat ze vliegen luisteren ze voor geen meter en willen zo ook niet meer bij ons komen.
Is het verstandig ze te kortwieken?

Ze zijn net 14 maanden oud.

9024.jpg


 
Geplaatst : 18 juni 2012 16:28
Broertjes
(@Broertjes)
Berichten: 405
Prominent lid
 

Lastig om daar wat van te zeggen..ik denk dat je een Vogelarts moet raadplegen..

Wat betreft wieken,niet luisteren enz
Laatste tijd vele vragen over geweest op dit forum,dus gebruik de zoekfunctie eens..

Maar zeer veel geduld hebben,vogels weten nu dat ze kunnen vliegen en dat is natuurlijk iets 'nieuws' voor ze..
Met juiste training en veel geduld kunnen ze tam worden en 'luisteren'...maar de tijd moet dat bepalen..is niet te voorspellen..
Sommige zeggen dat gewiekte vogels makkelijker tam te krijgen zijn...zekunnen immers niet vluchten..
Maar het is ook geen garantie dat je ze WEL en SNEL tam krijgt...

Groetjes


 
Geplaatst : 24 juni 2012 19:15
Deel:

Scroll naar boven