Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

HELP!? Wat kan er aan de hand zijn..

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
759 Bekeken
D00wzz
(@D00wzz)
Berichten: 304
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Hallo

Mijn kleine pukkie die heeft als hij op stok zit of waar dan ook. dat hij best wat bollig zit en hij trilt met zijn vleugetjes. wel zit hij nog op 1 pootje te slapen zoals altijd. wat zou dit kunnen zijn?? Maak me er wel wat zorgen over me kleine vriendje. hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen.


x Désirée,
Pip, Puk,
Pico, Polo,
Dico,
Perry,
Bob:agapornis-kleuren: &
Henkie. :grasparkiet-geel-gr

 
Geplaatst : 26 juni 2013 18:46
JamesNM
(@JamesNM)
Berichten: 130
Waardevol lid
 

ik zou hem op een plek zetten waar het het meest warm is in huis misschien heeft hij koud gevat als dat niet helpt zou ik een arts erbij halen


 
Geplaatst : 27 juni 2013 00:32
D00wzz
(@D00wzz)
Berichten: 304
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Dankje ga het hier snel wat opwarmen.
Wat me opviel.is dat hij ook best veel zun koppie krabt en de ooggies veel.dicht heeft.
Leg eveb een fleece deken over de kooi.


x Désirée,
Pip, Puk,
Pico, Polo,
Dico,
Perry,
Bob:agapornis-kleuren: &
Henkie. :grasparkiet-geel-gr

 
Geplaatst : 27 juni 2013 09:08
Sherina
(@Sherina)
Berichten: 211
Waardevol lid
 

Als die heel suf en slaperig is op de momenten waarop die normaal gewoon actief is, zou ik heeel snel naar de vogelarts gaan!


 
Geplaatst : 27 juni 2013 10:17
Xcodd
(@Xcodd)
Berichten: 810
Eervol lid
 

Sherina;350955 wrote: Als die heel suf en slaperig is op de momenten waarop die normaal gewoon actief is, zou ik heeel snel naar de vogelarts gaan!

Mee eens ! Succes!


:senegal-papegaai:Denzo :senegal-papegaai: Chica

 
Geplaatst : 27 juni 2013 10:30
D00wzz
(@D00wzz)
Berichten: 304
Betrouwbaar lid
Topic starter
 

Gelukkig! Ik heb de kooi verplaatst en het gaat en een stuk beter met me kleine vriend. Had er ook een fleece deken over heen gegooit mij hij knapt al aardig op.
Bedankt voor de tips. maakte drukte om niks denk ik.
Thxx


x Désirée,
Pip, Puk,
Pico, Polo,
Dico,
Perry,
Bob:agapornis-kleuren: &
Henkie. :grasparkiet-geel-gr

 
Geplaatst : 29 juni 2013 19:12
Deel:

Scroll naar boven