Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

harde witte haren

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
2,041 Bekeken
(@Buddy)
Berichten: 12
Aanwezig lid
Topic starter
 

Hallo allemaal

Sinds een paar dagen heeft mijn agapornis witte harden haren over heel zijn kop ... wie heeft hier ervaring mee? is dit gewoon de groei ( hij/zij is 7 maanden jong) of betekent dit dat hij/zij ziek is??

groetjes alvast bedankt namens buddy:grijze-roodstaart-p


 
Geplaatst : 4 april 2010 16:16
shivas
(@shivas)
Berichten: 1374
Beroemd lid
 

hoi buddy, nou het is in ieder geval gelukt om je vraag neer te zetten.!!

ik kan je niet echt een antwoord geven op je vraag. die komen dan nog wel.

kijk eens in boekjes of op het forum of dit misschien met de rui te maken kan hebben.
het zijn misschien nieuwe veertjes,....zijn toch geen haren toch??

als je vogeltje vrolijk is en eet en kwiek is, dan hoef je niet gelijk aan een ziekte te denken in dit geval.
maar zoek maar eens over rui en nieuwe veertjes. misschien herken je dan dingen


 
Geplaatst : 4 april 2010 16:23
Marion K.
(@Marion K.)
Berichten: 15
Actief lid
 

Buddy;281621 wrote: Hallo allemaal

Sinds een paar dagen heeft mijn agapornis witte harden haren over heel zijn kop ... wie heeft hier ervaring mee? is dit gewoon de groei ( hij/zij is 7 maanden jong) of betekent dit dat hij/zij ziek is??

groetjes alvast bedankt namens buddy:grijze-roodstaart-p

Hoi Buddy.
Het zijn was-achtige hulsjes, die vanzelf verdwijnen. Vaak helpt je aga hierbij door te krabben. Het is geen ziekte, dus wees niet bang! Het betekent dat je aga nieuwe veertjes krijgt.
Hoop dat je met de info gerustgesteld bent.
Groetjes Marion en Tweety:agapornis-personatu


 
Geplaatst : 4 april 2010 17:04
robinschaft
(@robinschaft)
Berichten: 1724
Beroemd lid
 

als het goed is is het de rui, mijn edelpapegaai heeft ze ook, en begint ze steeds meer te verliezen en word steeds mooier, dus waarschijnlijk is het niet iets om je zorgen over te maken


http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

 
Geplaatst : 4 april 2010 20:17
(@Buddy)
Berichten: 12
Aanwezig lid
Topic starter
 

´Hartstikke bedankt allemaal wij zijn gerustgesteld:D en ja het zijn natuurlijk geen haren maar veertjes ( stom van mij 😉 )

Bedankt!!


 
Geplaatst : 5 april 2010 11:57
Deel:

Scroll naar boven