Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oproep medewerking aan onderzoek om ziekte van Cushing bij papegaaien vast te stellen

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
    Mooi hoor
    Dank je wel, Henk!
    Ellen & her Parrots

    Comment


    • twee weken geleden ontving ik van Tony Sanchez het schilderij, heb het in laten lijsten bij Adri Bakker in Dordrecht en gisteren heb ik de lijst opgehaald... het is echt schitterend geworden!! Het is een strakke / moderne aluminium lijst en het zit achter art glas (speciaal museum glas):

      Ellen & her Parrots

      Comment


      • Komt erg mooi naar voren

        Comment


        • Wat is dit mooi !!!!! Ben blij voor je dat je zo' n mooi schilderij van Micky hebt.
          De foto met Tommy er voor maakt het helemaal af.
          Ik hoop dat het nu wat beter gaat na het verlies van je beide vogels.
          Minni Micky Kimo

          Comment


          • echt heel mooi, ken wel zien dat je echt van je vogels houd met zulke schilderijen en fotos
            Denzo Chica

            Comment


            • Ik ben uitgenodigd als gast in de radio show van Trace Creguer van Internet Radio America.

              Hier de info in het Engels
              Friends and feathered ones we are going to have a great show tonight. At 8pm onwww.internetradioamerica.com we get to have our first ever 2hr show. So all those who have questions and topics please come share. I have a guest the first half hour of our show Ellen Uittenbogaard is going to come and share her story about Mickey. I also am having if I can make sure she is awake Jane Ayres so we can finish talking about the birds from the land of the Aussie.

              I hope you all can join Michael Cox, Mandolin Cox and if I can get some more of our other friends to join us from the UK like Sonia RescueOwl Wright who works with bird in the UK. I am trying to make this show answer and any and all question we can for those who know we have never enough time.

              So Carey Wentworth, Lisa Moser, Mike Franz, Ryan Parrotslifeforme Mueller, Gabrielle N please pass the word to all your friends and let have a great show. Skype is Rowdy.media and our call in number is 614.381.4700 we will be running from 8 until 10pm est. talk to you all soon.
              Internet Radio America
              www.internetradioamerica.com


              Het is life! En dus voor mij 2 uur vannacht. Maar ik vind het dusdanig belangrijk want het gaat dus over Mickey. Gelukkig heb ik morgen vrij!!!
              Niemand zal luisteren (qua taal en tijd) maar wil dit toch graag even delen!
              Ellen & her Parrots

              Comment


              • Taal was geen probleem maar de tijd wel haha.
                maar leuk dat ze je gevraagd hebben.

                henk

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
                  Taal was geen probleem maar de tijd wel haha.
                  maar leuk dat ze je gevraagd hebben.

                  henk

                  ha ha ha... dat kan je wel zeggen, Henk. Ik werk 4 dagen van 9 uur en heb mijn vrije dag op woensdag. Gelukkig kon ik deze omzetten nu naar de donderdag..

                  Hier is het terug te luisteren


                  http://budrowdy.com/Pets071713


                  bij mij liep ie vast... maar je kunt met rechtermuisklik de file opslaan naar je computer Ongeveer 14 mb en dan op je gemak terug luisteren! Ik zei wel erg vaak 'uh' ha ha ha.. maar djeezzz... het was live en met weet ik hoeveel luisteraars... en dan ook nog best een gevoelig en lastig onderwerp.
                  Ik ben trots dat ik het heb gedaan!!
                  Ellen & her Parrots

                  Comment


                  • Mickey... mijn bb'tje die de strijd tegen de ziekte van Cushing heeft verloren op 5 januari 2013.. vandaag... precies 1 jaar geleden. Ik mis haar nog elke dag, maar vandaag vliegt alles weer voorbij.
                    Haar dood aantreffen onder haar handdoekje, Nico Schoemaker die om 10:00 uur al belde dat hij Mickey zsm op wilde halen voor de sectie die hij samen met Yvonne van Zeeland die middag nog zou doen.
                    Ze hadden het zo netjes gedaan, dat ik haar 's avonds met een vriend heb kunnen ophalen om haar nogmaals in mijn handen te houden, alvorens ze naar het crematorium ging..
                    Lieve Mickey... jij was zo'n voorbeeldige vogel... echt .. de band tussen ons was gruwelijk sterk. Amderhalf jaar lang heb ik voor je gezorgd, terwijl je al ziek was... vele onderzoeken (oa 4 ct scans in Utrecht) vond je allemaal best. Medicatie iedere dag, 3x daags verschillende medicaties.
                    http://youtu.be/Tteps0nKnwA
                    http://www.ellen-parrots.com/Pakara/
                    Schilderij gemaakt door Tony Sanchez

                    Ellen & her Parrots

                    Comment


                    • Ik denk met je mee terug aan Mickey die lieverd
                      Liefs Trixie en

                      Comment


                      • Hoi Ellen,

                        Is het weer een jaar geleden, die dag dat Mickey overging, deze dag zal altijd een speciale betekenis hebben, ik heb nog regelmatig aan jullie moeten denken, onze cocker spaniel heeft o.a. cushing.

                        Sterkte Julia
                        Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                        Comment


                        • dank jullie wel!
                          Ellen & her Parrots

                          Comment


                          • Tijd heelt de wonden maar de liefde vergeet je gelukkig nooit!

                            Sterkte.


                            Groetjes,

                            Monique van der Gaag

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Mootje Bekijk Berichten
                              Tijd heelt de wonden maar de liefde vergeet je gelukkig nooit!

                              Sterkte.


                              Groetjes,

                              Monique van der Gaag
                              Dank je wel Monique en dat is absoluut waar.. het eerste jaar daarentegen is altijd erg moeilijk
                              Ellen & her Parrots

                              Comment


                              • Sommigen van jullie weten dat ik mijn bonte boertje Mickey ben verloren aan de ziekte van Cushing. Zij was de eerste LEVENDE papegaai op de hele wereld met deze diagnose gedaan door dr. Yvonne van Zeeland (Universiteit Utrecht) en ze is zo'n 1½ behandeld tegen deze ziekte. Helaas heeft Mickey haar strijd op 5 januari 2013 verloren.
                                Dr. Yvonne van Zeeland heeft op 1 september jl. haar verhaal verteld op het congres ExoticsCon in Texas USA, georganiseerd door the Association of Avian Veterinarians (AAV).
                                De reactie van Yvonne in haar email aan mij hoe het is verlopen "Alles is hier in ieder geval goed gegaan en veel mensen die enthousiast waren over het verhaal en ook zeker mogelijkheden zien om dit bij hun eigen patiëntjes te testen om te zien of het vaker voorkomt. Altijd leuk dus dat er op die manier weer dingen bijgeleerd worden en je de vogelgeneeskunde weer een stapje verder kunt helpen."
                                artikel Peter Bastiaansen: http://www.vetsenpets.nl/diergeneesk...te-van-cushing


                                11950238_10203679734274413_5817873958236406712_o.jpg

                                11894450_10203679734314414_3143832078195040160_o.jpg
                                Ellen & her Parrots

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X