Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
hallo ik ben eveline en ben nieuw hier heb al flink gelezen op het forum en nu dan maar geregistreert
heb al heel veel handige tips gevonden hier
maar heb nog een vraagje kan je zomaar van pap veranderen bij een babyagatje van 5 weken oud de kweker zegt van wel maar op ineternet vind ik weer verschillende berichten hierover
iemand hier ervaring mee ???
eveline;) croky:blauwgele-ara:
eef;224073 wrote: hallo ik ben eveline en ben nieuw hier heb al flink gelezen op het forum en nu dan maar geregistreert
heb al heel veel handige tips gevonden hier
maar heb nog een vraagje kan je zomaar van pap veranderen bij een babyagatje van 5 weken oud de kweker zegt van wel maar op ineternet vind ik weer verschillende berichten hierover
iemand hier ervaring mee ???
Hallo Eef,
Veranderen van pap is altijd mogelijk maar waarom zou je het doen?
De meeste kuikens zijn eerst door de ouders gevoed en hebben de overstap naar pap overleefd, ze zullen een overstap naar een andere pap ook wel overleven.
Soms moet je wel... wanneer de pap die nu gegeven wordt erg slecht is of wanneer de pap niet meer verkrijgbaar is.
Een overstap kan je eventueel geleidelijk aan doen wanneer je nog wat van de oude pap hebt. Meng deze dan, met steeds kleinere hoeveelheden, met de nieuwe pap.
Succes,
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
dank je voor de reactie
het zit zo ik heb een nestje met 2 babytjes van 4 weken oud die ik al op de pap heb gezet
nu heb ik voor mezelf een heeeel mooi agatje gekocht van 5 weken oud maar natuurlijk andere pap het is ook niet echt nodig maar heb vrij weinig pap meegekregen ik blijf het dan gewoon geven en als het bijna op raakt ga ik het wel vermengen zoals u hierboven vertelt maar dan weet ik iniedergeval dat het eventueel kan THANKSSSSSS
eveline;) croky:blauwgele-ara:
