Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo allemaal,
mag je kuikens van 2 week oud ook ter aanvulling dun fruithapje mogen geven?
De ouders houden niet van fruit/groente en krijgen alleen fruitcocktail van Vitakraft.
Maar ik heb die kleintjes geregeld vast en zou ze graag iets willen geven.
ik doe niet aan hand opfok dus ze krijgen gewoon voer van de ouders.
Ik wil ze graag aan fruit/groente laten wennen.
graag reacties,
Janneke
Leo Esi:agapornis-roseicollgeboren 31 mei 2009 & Cheeky :valkparkiet-donkerggeboren 30 juni 2009
Is er niemand die me daar antwoord op kan geven??
Ik bedoel gewoon zo'n Olvarit potje ofzo,
anders ga ik het gewoon proberen!
groetjes Janneke
Leo Esi:agapornis-roseicollgeboren 31 mei 2009 & Cheeky :valkparkiet-donkerggeboren 30 juni 2009
Hallo Janneke,
Laat de natuur zijn gang gaan.
De ouders voeden de kuikens uitstekend, waarom je er dan in mengen?
Geef de ouders gezond voer, extra eivoer en eventueel ook het fruithapje.
Zij maken dan weel de juiste samenstelling voor hun kuikens.
Succes
fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p
