Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

fruitpapje

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
830 Bekeken
janb1985
(@janb1985)
Berichten: 19
Aanwezig lid
Topic starter
 

Hallo allemaal,
mag je kuikens van 2 week oud ook ter aanvulling dun fruithapje mogen geven?
De ouders houden niet van fruit/groente en krijgen alleen fruitcocktail van Vitakraft.
Maar ik heb die kleintjes geregeld vast en zou ze graag iets willen geven.
ik doe niet aan hand opfok dus ze krijgen gewoon voer van de ouders.
Ik wil ze graag aan fruit/groente laten wennen.

graag reacties,

Janneke


Leo Esi:agapornis-roseicollgeboren 31 mei 2009 & Cheeky :valkparkiet-donkerggeboren 30 juni 2009

 
Geplaatst : 10 juni 2009 11:21
janb1985
(@janb1985)
Berichten: 19
Aanwezig lid
Topic starter
 

Is er niemand die me daar antwoord op kan geven??
Ik bedoel gewoon zo'n Olvarit potje ofzo,
anders ga ik het gewoon proberen!
groetjes Janneke


Leo Esi:agapornis-roseicollgeboren 31 mei 2009 & Cheeky :valkparkiet-donkerggeboren 30 juni 2009

 
Geplaatst : 12 juni 2009 20:34
(@fkbmac)
Berichten: 1789
Beroemd lid
 

Hallo Janneke,

Laat de natuur zijn gang gaan.
De ouders voeden de kuikens uitstekend, waarom je er dan in mengen?
Geef de ouders gezond voer, extra eivoer en eventueel ook het fruithapje.
Zij maken dan weel de juiste samenstelling voor hun kuikens.

Succes


fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p

 
Geplaatst : 13 juni 2009 05:15
Deel:

Scroll naar boven