Meldingen
Alles wissen
Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
De Agapornis kuikens
1
Berichten
1
Gebruikers
0
Reactions
994
Bekeken
Topic starter
Vandaag krijg ik mijn twee Agapornissen.
Ze zijn 6wk oud en krijgen nog 3 keer per dag pap.
Vanaf wanneer kun je dat afbouwen?
Er staat alvast voer en water voor ze klaar.
Ze drinken alwel zelfstandig water, maar voer nog niet.
Ik las iets over trosgierst, dat kan ik er ook al bij in doen?
Als ze 6wk zijn, kunnen ze dan al in een kamervoliere of eerst maar in een kleinere kooi tot ze goed kunnen vliegen?
Geplaatst : 29 maart 2011 11:10
