Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo iedereen,
Ik ben opzoek naar een kweker in de beurt van amstedam. Ik ben namelijk opzoek naar een dominant bonte roseicolie man voor mijn popje kiwi.
Het liefst een die nog jong en tam te maken is.
Weet iemand dus een kweker niet al te ver van amsterdam graag melden:D 😮 .
:agapornis-Lutino Kiwi&Mango :roseicoll-Wildkl:
Man of Pop???
Hallo,
Nou heb ik een adv. op MP gevonden en dat leek me wat.
In een nestje van vier zitten twee bonte en twee wildkleur. Helaas is het geslacht niet bekend.
De vader is en bonte en de moeder is een lutino. Zou iemand van jullie aan de hand van deze info weten of de bonte man of pop zijn?
:agapornis-Lutino Kiwi&Mango :roseicoll-Wildkl:
Kunnen zowel man als pop zijn.
mvg
nou,
dat was net het antwoord waar ik op had gehoopt, maar toch bedankt.
Ik weet nouniet of ik er een moet nemen.
Ik zoek anders nog wel verder.
Weet iemand nog toevallig een kweker ik de buutr van amsterdam? Ik hoor het graag.
MVG
:agapornis-Lutino Kiwi&Mango :roseicoll-Wildkl:
Lid worden van de bva (belgisch vereniging voor agaporniden) en zij kunnen je wel helpen aan adressen.
mvg
geregeld rond struinen op marktplaats kan ook wel eens helpen!
groetjes Janneke
Leo Esi:agapornis-roseicollgeboren 31 mei 2009 & Cheeky :valkparkiet-donkerggeboren 30 juni 2009
