Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Ik heb een Venta LW44 luchtbevochtiger en luchtreiniger in één, te koop. We zijn verhuisd en de luchtvochtigheid is hier goed dus hebben we hem niet meer nodig!
Het is een koudwaterverdamper, lucht wordt door het apparaat aangezogen en door een stapel lamellen geleid die in het water ronddraaien, zo wordt de lucht gewassen. Zelfs ultrafijne stofdeeltjes worden uit de lucht verwijdert, dat merk je ook echt wat verenstof betreft! Het gezuiverde water verdampt dan aan de oppervlakte van de lamellen.
Er zijn geen filters dus je hoeft geen filters te vervangen,dat vond ik ook een groot voordeel. Je kunt kiezen tussen 3 snelheden. Hij werkt vrijwel geruisloos en heeft een capaciteit voor ruimtes tot ong 75 m2.
Hij is 6 jaar oud en werkt perfect, is niet constant gebruikt, alleen s'winters. Ik heb hem in een kamer van ong 35m2 nooit hoger dan stand één hoeven zetten. Enige gebruikersspoor is dat de bodem van de waterbak door aanslag van water geel is verkleurd, zoals te zien op de foto. De maten zijn 42cm lengte, 30cm breedte en 32 cm hoogte.
Hij mag weg voor €95, inclusief verzendkosten.
Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]
Hij is verkocht!!
Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.
Miriam 🙂 & Nico [SIGPIC][/SIGPIC]
Hij is verkocht!!
Dat is mooi Miriam.
ik weet niet alles maar doe mijn best
