Meldingen
Alles wissen
Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Aangeboden
1
Berichten
1
Gebruikers
0
Reactions
955
Bekeken
Topic starter
Hoi allen
ik verkoop mijn kooi. Het is de Montana madeira 1, 70x45x80
met onderstel is hij 1:40.
het is een degelijke kooi van goede kwaliteit. Hij is in zeer goede staat.
ik vraag er €75,00 voor, hij staat in den haag.
wie o wie heeft interesse?
met Pablo gaat het erg goed, zie mijn oude betichten
Ik heb een maatje voor hem gevonden en toen bleek Pablo een pop te zijn. Het koppel heeft uitgebreid, dus nu heb ik 5 vogels Hihi.
voor 5 vogels vind ik deze kooi toch echt wat klein ☺️
Ik hoor graag!
Gr linda
en Pablo, Bibi Kiki, Kisa en Kira
Geplaatst : 29 april 2017 20:23
