Activiteit
 
Meldingen
Alles wissen
pipopino
pipopino
@pipopino
Actief lid
Deelgenomen: 10 april 2011 21:48
Onderwerpen: 1 / Reacties: 5
Beantwoorden
Pino

Pino Wij hebben een gaaitje bij Dieca vandaan en ben er super tevreden over. Hij is nu anderhalf en praat heel goed, is tam en super lief. Helaas ...

14 jaar geleden
Beantwoorden

Wauw, mooi gedaan. mag ik vragen waar je dat touw besteld heb?

15 jaar geleden
Beantwoorden

Dat zou ik ook graag willen weten:ja:

15 jaar geleden
Beantwoorden

Moet je ook extra kalk geven als ze pallets eten?

15 jaar geleden
Beantwoorden

Het gaat super. we hebben hem vanaf 12 weken, maar heeft in de eerste week een terugval gehad deed niet anders als schreeuwen. Toen maar sjaak van Die...

15 jaar geleden
Onderwerp
15 jaar geleden
Antwoorden: 3
Keer bekeken: 758
Deel:

Scroll naar boven