Meldingen
Alles wissen
pipopino
Actief lid
Deelgenomen: 10 april 2011 21:48
Volgen
Onderwerpen: 1
/
Reacties: 5
Pino
Pino Wij hebben een gaaitje bij Dieca vandaan en ben er super tevreden over. Hij is nu anderhalf en praat heel goed, is tam en super lief. Helaas ...
14 jaar geleden
15 jaar geleden
Antwoorden: 3
Keer bekeken: 758
