Activiteit
 
Meldingen
Alles wissen
Vienna1981
Vienna1981
@Vienna1981
Actief lid
Deelgenomen: 6 februari 2009 17:46
Onderwerpen: 5 / Reacties: 3
Beantwoorden

hoi hoi, Het zou misschien zou het het nu al kunnen, maar ik zou er idd nog niet teveel van verwachten, het komt vanzelf... Suc6 ermee !!! (Ik zie je...

17 jaar geleden
Beantwoorden

Ik heb het hem geleerd door bij dat liedje voor hem te gaan zitten dansen en binnen een paar dagen deed hij het na! Suc6 Groetjes

17 jaar geleden
Onderwerp
17 jaar geleden
Antwoorden: 7
Keer bekeken: 1261
Onderwerp
Antwoorden: 5
Keer bekeken: 1379
Beantwoorden
17 jaar geleden
Onderwerp
Forum
Antwoorden: 71
Keer bekeken: 25994
Onderwerp
17 jaar geleden
Antwoorden: 0
Keer bekeken: 1197
Onderwerp
17 jaar geleden
Antwoorden: 4
Keer bekeken: 479
Deel:

Scroll naar boven