Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

wie weet waar ik dit kan kopen

5 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
2,641 Bekeken
(@harlekijn)
Berichten: 2
Actief lid
Topic starter
 

Onze kaketoe vindt het heerlijk om mee te douchen,nu doen we dit 1 keer in de 2 weken,maar er schijnt speciaal spul te wezen waarmee je de kaketoe lekker kan insmeren,ik heb dit van horen zegen,dus weet niet of het waar is.


 
Geplaatst : 3 september 2007 12:39
wing lady
(@wing lady)
Berichten: 421
Betrouwbaar lid
 

hallo harlekijn ,
ik zou het gewoon bij douchen houden en niet te veel opsmeren ,alles wordt immers verkocht om aan je geld te raken maar of het gezond is voor de gaai ??? en in de natuur hebben ze ook alleen maar water hoor .
groetjes


tel wat je hebt , niet wat je mist .

:oranjekuif-kaketoe2 Luna , Zazou:rose-kaketoe: :blauwgele-ara: Yara :groenvleugel-ara:Charlie

en Christel

 
Geplaatst : 3 september 2007 23:07
(@Diana DJ)
Berichten: 857
Eervol lid
 

ja harlekijn er zijn toch mensen die de vogels douchen "met spul"
de vogel heeft van nature zijn vetlaag nodig. dus gewoon met lauwwarm water heerlijk vinden ze dat. veel plezier met het douchen 😉


Diana DJ [SIGPIC][/SIGPIC]

 
Geplaatst : 3 september 2007 23:15
 Acra
(@Acra)
Berichten: 0
New lid Gast
 

lijkt mij wel leuk om eens samen met Bo in de douche te kruipen 🙂

maar euhm, hoe lang zet je je papegaai dan onder de douche ? gewoon eventjes er over en heen met de douchekop of spuit je je vogel echt nat zoals wij ons zich wassen ?


 
Geplaatst : 3 oktober 2007 21:51
(@fkbmac)
Berichten: 1789
Beroemd lid
 

Hoi Acra,

Lekker douchen met je papegaai, net zo lang als je zelf wil.

Geen zeep, geen shampoo, geen lekkere luchtjes gebruiken op je papegaai... gewoon water.

Na de douche beetje afdeppen met een handdoek en op een tochtvrije plaats op laten drogen.

Liefst niet kort voor het slapengaan douchen!

Groet,
Frans


fkbmac :grijze-roodstaart-p www.koppiekrauw.com :grijze-roodstaart-p

 
Geplaatst : 3 oktober 2007 23:02
Deel:

Scroll naar boven