Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Drie van de zes eieren bevrucht!!

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
1,099 Bekeken
daisy88
(@daisy88)
Berichten: 62
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Het was niet de bedoeling maar toen lag er ineens een ei op de bodem van de kooi
voor we het wisten lagen er 4 we hebben een broedblok gekocht en liggen daar nu in.
en in tussen liggen er nu 6!! We waren zo benieuwd dat we een schouwlampje hebben gekocht! En ja hoor 3 van de 6 zijn er bevrucht! We zijn benieuwd of ze uit komen! En welke kleuren ze krijgen! Popje is een lutino en het mannetje is turquase opaline

8 dec ongv worden ze verwacht spannnenddddd


 
Geplaatst : 22 november 2012 20:56
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
 

Je krijgt allemaal groene jongen waarvan de vrouwtjes opaline zullen zijn met een split voor turquoise en de mannetjes split for turquoise opaline ino.


 
Geplaatst : 23 november 2012 05:00
daisy88
(@daisy88)
Berichten: 62
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Dankje wel voor je uitleg!
ik weet niet precies welke je bedoelt qua kleur
maar dat zie ik wel als je uit komen


 
Geplaatst : 23 november 2012 14:09
(@hansie)
Berichten: 463
Betrouwbaar lid
 

De mannetjes zullen allemaal groen (wildkleur) zijn. De vrouwtjes groen (wildkleur) opaline.


 
Geplaatst : 23 november 2012 16:54
daisy88
(@daisy88)
Berichten: 62
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Vandaag een eitje kapot gevonden was een van de bevruchten eitjes
die andere tweeneitjes zijn rood met addertjes erin! Hopen dat deze wel heel blijven
zat al een deukje in deze maar helaas toch gesneuvelt 🙁


 
Geplaatst : 26 november 2012 14:17
Deel:

Scroll naar boven