Meldingen
Alles wissen
Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Tot aan een Agapornis ei
16
Berichten
3
Gebruikers
0
Reactions
2,486
Bekeken
Topic starter
Dankjewel :p0:,
het gaat goed het 4e eitje ligt er ook dus ik hoop natuurlijk op meer 🙂 ..
Maar ik denk dat er wel meerdere eitjes komen want zonder mannetje legde ze ook zo rond de 5/6 eitjes! 🙂
Geplaatst : 16 mei 2011 11:32
Pagina 2 / 2
Vorige
