Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
hallo ik zal me even voor stellen ik ben floyd .
ik kwam twee weekjes bij stephanie en dennis logeren ,van mijn baasje mag ik nu bij hun blijven omdat ik het hier wel naar mijn zin heb en wat meer aandacht krijg en niet zo kaal meer ben op mijn buikje .
nu nog even mijn pedicure toe voor mijn nageltjes want die zijn veelste lang.
groetjes van floyd
(en mijn nieuwe baasjes ):rose-kaketoe:
Halo floyd,
welkom op het kaketoe forum , wens je veel plezier en veel geluk bij je nieuwe baasjes .
groetjes
tel wat je hebt , niet wat je mist .
:oranjekuif-kaketoe2 Luna , Zazou:rose-kaketoe: :blauwgele-ara: Yara :groenvleugel-ara:Charlie
en Christel
Hallo Floyd
Welkom en laten je baasjes hier maar veel komen.
Harry
Hee Floyd, leuk dat je er bent. Ik ben Elmo ook ik ben overgeplaatst. ook ik ben kaal op mijn buikje. Ik heb het ook veel leuker bij mijn nieuwe baas. Ik mag zo nu en dan ook naar buiten toe. Dus leuk joh!!!!
Snavel Elmo
:rose-kaketoe: Elmo
hallo elmo
ik zie op jou foto dat jij op het zelfde plekje je zelf kaal plukt ,mijn veertjes groeien nu langzaam weer terug en het gaat al een stuk beter heb nu ander voer gekregen en en vitaminnes en daar door fleur ik nu weer een beetje op .
ik zag net in jou informatie dat we maar een jaartje schelen van leeftijd
groetjes floyd en baasjes
