Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo luitjes,
ik wil mij even voorstellen....ik ben Nathalja uit Almere.
Heb 2 grijze roodstaarten Rocco van 7 en Jansen van 13 die sinds een paar weken samen wonen in de Montana Castell play top. Rocco is een super tamme vogel die graag mee naar buiten gaat, Jansen woont pas sinds een paar maanden bij mij en was voorheen voor niemand lief, heeft letterlijk alleen maar in zijn kooi geleefd. Hij heeft 3 jaar bij mijn vriendin gewoond en ook zij kon niets met hem. Als ik bij haar was dan kon ik hem kroelen en kusjes geven en ging hij helemaal in mijn handen liggen. Uiteindelijk hebben we besloten dat hij bij mij mocht gaan wonen. Ik heb hem overgezet naar Harrison's Bird Food en hij wordt steeds mooier. Hij komt af en toe op eigen initiatief de kooi uit, maar op de hand stappen, durft hij echt niet. Hij raakt volledig in paniek, vertrouwd het gewoon niet.maar met tijd en geduld zal het vast wel goed komen. Wil zo graag dat hij straks ook lekker buiten op de Javaboom kan zitten samen met Rocco. Het begin sier in ieder geval....
Hoi welkom:)
Wat fijn dat Jansen bij jou een nieuwe kans krijgt,met veel geduld komt het vast wel goed.Hij heeft in ieder geval wel vertrouwen in jou.
Veel succes!
Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden
Annemoon
:grijze-roodstaart:en Magnum
Hoi Annemoon...dankjewel.
Ja vertrouwen heeft hij wel....het grappige is dat hij in de kooi wel gewoon op mijn hand komt zitten. Ach en iedere stap is er één.....
Hoi Nathalja
Welkom en veel plezier hier , Fijn dat het zo goed gaat , en met geduld gaat dat wel goed komen denk ik zeker gezien dat die zn kooi zelden uitkwam en wel op je hand stapt in zn kooi , de buiten wereld is wennen voor hem , wens je veel succes weet zeker dat het je lukken zal
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
Welkom Nathalja :)!
Leuk om te lezen dat jij ook twee grijsjes hebt! Geweldige naam trouwens, Jansen ;)... Dat hoor je niet vaak.
Ik heb ook twee grijze roodstaarten: Cobus (7 jaar) en Daisy (16 weken). Cobus woont sinds april bij ons en Daisy mochten we ongeveer een maand geleden ophalen. Een heerlijk stel samen!
Cobus heeft al verschillende baasjes gehad voor hij bij ons terecht kwam. Inmiddels voelt hij zich aardig op zijn gemak. Vooral sinds Daisy er is zie ik zijn vertrouwen met de dag groeien. Zo mooi om te zien wat het doet met een gaai als hij een soortgenootje in de buurt heeft!
Nogmaals welkom en heel veel leesplezier toegewenst hier op het forum!
Groetjes,
Suus
Groetjes,
Suus
:grijze-roodstaart-pCobus & Daisy:grijze-roodstaart:
