Me & My Buddy C...
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

Me & My Buddy Coco!

2 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
1,070 Bekeken
Rajshri
(@Rajshri)
Berichten: 6
Actief lid
Topic starter
 

Mijn naam is Rajshri, ik woon in Den Haag en ben 21 jaar oud. We hadden eerst 4 aga's. 3 vrouwtjes en 1 mannetje (Coco! :p ) De 3 vrouwtjes hebben het niet overleefd, ze werden veel te zwak nadat ze eitjes hadden gelegd 🙁 Het is echt ZO VERSCHRIKKELIJK wanneer je er eentje kwijtraakt... 🙁 Echt onbeschrijfelijk! Nou dit waren:

Charlie :agapornis-roseicoll
Daffy :agapornis-personatu
Jojo :agapornis-roseicoll

En Coco zit in in m'n avatar 😀

Handig die smilies! :p

We hadden ze allemaal vanaf dat ze 2 weken oud waren. Nu heb ik sinds ongeveer 5 jaar alleen Coco nog. Hij is nu ongeveer 12-13 jaar oud en heeeeeeeeeeel erg lief!!! Hij is echt m'n maatje! Ik ben de enige die 'm mag masseren :p

We zijn pas verhuis, maar in het oude huis was zijn kooi echt altijd open. Als ik op school zat, wachtte hij bij het raam tot ik thuiskwam en zodra ik mijn sleutel in het slot stak vloog hij al naar de woonkamer :p Nu is hij wat minder vrij, want m'n moeder vindt het nieuwe huis Owh zo geweldig mooi, en wilt nergens vogelpoep zien 😮
Wanneer ik 's middags in slaap val, komt hij bij mij op m'n kussen liggen en legt zijn hoofdje tegen m'n oog aan en valt ook in slaap. Zo slapen we soms wel anderhalf uur lang!!! hahahaha :p


 
Geplaatst : 24 juli 2007 14:32
Rajshri
(@Rajshri)
Berichten: 6
Actief lid
Topic starter
 

Owh die smilies werken toch niet helemaal zie ik :p Nou even Googlen dan maar :p

Zo zag Charlie eruit (ze was echt ZOOOOOOO lief en kon heel snel 'ja' knikken:p )


En zo zag Jojo eruit 🙂


 
Geplaatst : 24 juli 2007 14:36
Deel:

Scroll naar boven