James, de grijze ro...
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

James, de grijze roodstaart

11 Berichten
9 Gebruikers
0 Reactions
807 Bekeken
 hild
(@hild)
Berichten: 4
Actief lid
Topic starter
 

Hallo allemaal,
Sinds enkele weken zijn we de gelukkige eigenaars van James, een grijze roodstaart van 3 maanden oud.
Hij is superlief en bijzonder aanhankelijk. We zijn benieuwd naar zijn eerste woordjes...
We hebben al heel wat nuttige informatie op dit forum gelezen en hopen dit in de toekomst nog te doen. Wellicht tot binnenkort.:hallo:
Ik heb een fotootje van James toegevoegd, is hij niet schattig?:grijze-roodstaart:


 
Geplaatst : 18 januari 2013 00:02
Labradorreke
(@Labradorreke)
Berichten: 78
Waardevol lid
 

Wat een schatje!
Veel plezier ermee en welkom hier!


 
Geplaatst : 18 januari 2013 01:23
Amazone
(@Amazone)
Berichten: 299
Betrouwbaar lid
 

Welkom!
wat een leuk beestje, veel plezier ermee!


:love: Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco :love:

 
Geplaatst : 18 januari 2013 01:43
(@Esther)
Berichten: 480
Betrouwbaar lid
 

welkom


 
Geplaatst : 18 januari 2013 01:47
riab
 riab
(@riab)
Berichten: 1574
Beroemd lid
 

hoi Hild, welkom en wat een prachtige grijze, James . Is het en man?
Is hij de enige vogel in huis?
Ja ik wil alles weten, waar liggen z'n eierschalen en is ie getest.

Je hebt al het een en ander gelezen, dus weet je dat er nog heel veel meer te lezen valt en te vragen natuurlijk.
Ook gewoon vertellen over het leven van James vind ik leuk, hoop dat je nog vaak terug komt.


 
Geplaatst : 18 januari 2013 10:58
muisje
(@muisje)
Berichten: 117
Waardevol lid
 

wat een mooi beestje

vel plezier met em

en welkom

vg aurelia


 
Geplaatst : 18 januari 2013 14:12
 hild
(@hild)
Berichten: 4
Actief lid
Topic starter
 

riab;341139 wrote: hoi Hild, welkom en wat een prachtige grijze, James . Is het en man?
Is hij de enige vogel in huis?
Ja ik wil alles weten, waar liggen z'n eierschalen en is ie getest.

Je hebt al het een en ander gelezen, dus weet je dat er nog heel veel meer te lezen valt en te vragen natuurlijk.
Ook gewoon vertellen over het leven van James vind ik leuk, hoop dat je nog vaak terug komt.

James is onze enige papegaai. Het is een mannetje; hij is getest op allerlei ziektes en hij is kerngezond. We hebben hem hier bij een kweker in de buurt gekocht nadat we eerst bij hem op bezoek geweest waren. James zat nog samen met zijn 'broertje" en we hebben ook zijn papa en mama gezien. Hij is uit het ei sinds 14 oktober 2012. We hebben van deze ervaren kweker heel wat goede informatie gekregen.
We hebben hem sinds begin deze maand en hij heeft al heel wat bijgeleerd sinds hij bij ons is. Vliegen lukt al heel goed en vooral landen waar hij zelf wil, is geen probleem meer. Het liefst van al landt hij op de schouders van 1 van ons hier thuis. Dan komt hij een kusje geven en hij vindt het zalig als we dan op zijn kopje krabben. Om in en uit de kooi te gaan, stapt hij zonder probleem op een stok. Hij heeft ook al uitgebreid kennis gemaakt met onze hond en ze accepteren mekaars aanwezigheid zonder angst en zonder agressie.
Ziezo nu weten jullie al wat meer over onze James. We kijken vol verwachting uit naar zijn eerste woordje..... Hij brabbelt van alles maar we verstaan er nog niks van.


 
Geplaatst : 20 januari 2013 01:45
Ace
 Ace
(@Ace)
Berichten: 97
Waardevol lid
 

Welkom!

Mooi beestje hoor 😀

Ik luister al 5 maanden naar gebrabbel, soms denk ik 'Hallo' te horen 😉 Hij is nu 8 maanden, maar het lijkt erop dat ik nog even geduld moet hebben haha

Geniet ervan!


If you had an idea that would outrage the world, would you keep it to yourself?

 
Geplaatst : 20 januari 2013 02:37
ziyal
(@ziyal)
Berichten: 221
Waardevol lid
 

Welkom

Van Harte welkom op het forum.
En heel veel plezier met jullie James.


 
Geplaatst : 20 januari 2013 02:55
riab
 riab
(@riab)
Berichten: 1574
Beroemd lid
 

leuk verslag over James, de tijd om hem op je hand op te laten stappen nog niet gekomen?

volgens mij kun je best beginnen met James dingen te leren, hier op het forum vind je best veel educatieve spelletjes. Ook gewoon een dopje pakken en weer terug in een bakje doen, kan al leuk zijn.

voor deze dingen is het wel handig dat je hem eerst leert om op een plek, een zitstok ofzo, blijft zitten. ik blijf deze man volgen, leuk hoor


 
Geplaatst : 20 januari 2013 12:57
Henk Draaijer
(@Henk Draaijer)
Berichten: 2508
Edel lid
 

Van harte welkom op dit forum.


 
Geplaatst : 20 januari 2013 15:29
Deel:

Scroll naar boven