hallo allemaal + vr...
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

hallo allemaal + vraag

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
872 Bekeken
(@Buddy)
Berichten: 12
Aanwezig lid
Topic starter
 

Hallo Allemaal

Wij heb een Agapornis genaamd Buddy. Omdat je regelmatig wat situaties tegen kom waar je vragen bij heb, ben ik lig geworden van dit forum.

Nou heb ik een vraag wat niet direct over Buddy gaat.
Hoe kan ik een foto plaatsen vannaf mijn computer? Zodat jullie Buddy als afbeelding/profiel kunnen zien.Alvast bedankt

Groetjes


 
Geplaatst : 16 februari 2011 19:50
(@rjj wauben)
Berichten: 79
Waardevol lid
 

welkom op het forum

ik hoop dat je vraag beantwoord , ik ben het even kwijt hoe dat moet doen

groetjes rolf


 
Geplaatst : 16 februari 2011 22:38
arasevera
(@arasevera)
Berichten: 2383
Edel lid
 

Heeey
Allereerst natuurlijk welkom op het forum !!!!

Je kunt foto's toevoegen op je profiel gedeelte. Dit doe je door naar je profiel te gaan en dan links zie je in het menu als je wat naar onder gaat "albums" staan. Als je daar op het knopje "meer" klikt zie je daar de albums die je hebt gemaakt en dat je nieuwe albums kan maken. Als je dit hebt gedaan kun je ook foto's toevoegen in een album.
Dit doe je door op het album te klikken en bovenin op upload afbeelding klikt

Ik hoop dat het gaat lukken zo, anders hoor ik het graag !

Groetjes


:groenvleugel-ara: Chester en Samba
:dwergara-arasevera: Yoda en Navy

 
Geplaatst : 17 februari 2011 12:09
Deel:

Scroll naar boven