Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
Hallo,
Wij zijn Esther&Elmo,
ik heb lang parkieten gehad , waarvan vorige week mijn trouwe grasparkietje peppi is overleden zei is 9 jaar geworden.
Vandaag was ik op zoek naar een nieuwe vogel eigenlijk op zoek naar een nieuwe grasparkiet
Maar toen kwam ik deze schoonheid tegen !.
Hij heet elmo en is nu 3 maand en al handtam.
Ik zag dat je verschillende soorten agapornissen hebt, dus ik vroeg me af of iemand weet wat voorn soort agapornis dit is
Groetjes Esther&Elmo
ik heb gevonden wat elmo is ,
elmo is een Fischeri blauw 🙂 variant
Welkom Esther
op dit leerzame forum en wat leuk dat je verliefd ben op dit mooie vogeltje:hallo:
Liefs Trixie en :grijze-roodstaart:
