een tijdje niet lan...
 
Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

een tijdje niet langsgeweest op het forum dus effe opnieuw voorstellen misschien?

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
660 Bekeken
(@jantje)
Berichten: 36
Aanwezig lid
Topic starter
 

wij wonen nog steeds aan de goede kant van de ijssel:hallo:
als hobby nog steeds opvangen van papegaaien inmiddels 7 grijzeroodstaarten allemaal bij elkaar door elkaar in een gezellige voliere allemaal ex huiskamer vogels dus gezellige bende achter thuis.ook een deel met 5 edelpapegaaien 3 opvang 2 uit meelij gekocht.
inmiddels ook een tweede voliere erbij met 20 agaporniden.
en 1 kletmajoor kiki staat in de woonkamer.
ook nog 2 sintbernards en 2 hangbuikzwijntjes
dus vakanties zitten er helaas gelukkig nooit in:p0:.


 
Geplaatst : 20 juli 2014 21:04
Jans52
(@Jans52)
Berichten: 615
Prominent lid
 

:hallo:Welkom terug dan maar :p0::p0:

vrolijke gaaie bende dus bij jullie :paashaas:


Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v=ZZ81_Q0lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

 
Geplaatst : 20 juli 2014 22:21
Deel:

Scroll naar boven