Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.
Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl
wij wonen nog steeds aan de goede kant van de ijssel:hallo:
als hobby nog steeds opvangen van papegaaien inmiddels 7 grijzeroodstaarten allemaal bij elkaar door elkaar in een gezellige voliere allemaal ex huiskamer vogels dus gezellige bende achter thuis.ook een deel met 5 edelpapegaaien 3 opvang 2 uit meelij gekocht.
inmiddels ook een tweede voliere erbij met 20 agaporniden.
en 1 kletmajoor kiki staat in de woonkamer.
ook nog 2 sintbernards en 2 hangbuikzwijntjes
dus vakanties zitten er helaas gelukkig nooit in:p0:.
:hallo:Welkom terug dan maar :p0::p0:
vrolijke gaaie bende dus bij jullie :paashaas:
Groetjes Jans , Stimpy:grijze-roodstaart: ,Binky :grijze-roodstaart-p
Wont Forget You My Little Buddy's Sjac :grijze-roodstaart-p & Rico:grijze-roodstaart: Bedankt voor onze mooie Jaren
Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater
