Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

2de aga??

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
781 Bekeken
(@Lucas)
Berichten: 48
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Mijn nieuwe aga!

Hij zit alleen in een ruime kooi. Ik wil hem handtam maken.

Is het beter dat ik er een tweede bij neem?

Lucas


 
Geplaatst : 20 juni 2010 10:06
shivas
(@shivas)
Berichten: 1374
Beroemd lid
 

als jij hem veel aandacht en tijd geeft, word hij het snelste tam en richt hij zich op jou, als je er een tweede bij neemt, word het wat ingewikkelder, omdat die 2 aan elkaar moeten wennen met alle stress dat dat met zich mee brengt. maar het is wel te doen , kan je hier op het forum lezen, ik heb het niet uit eigen ervaring hoor.
als je een kamerraadje wil die hand tam is en je hebt er veel tijd voor, zou ik m voorlopig dus nog even alleen laten.


 
Geplaatst : 20 juni 2010 16:31
(@Lucas)
Berichten: 48
Vertrouwd lid
Topic starter
 

Bedankt voor de tip!


 
Geplaatst : 22 juni 2010 11:12
Deel:

Scroll naar boven