Meldingen
Alles wissen

Werkt je wachtwoord niet meer? Druk dan op wachtwoord vergeten.

Ervaar je technische problemen? help@papegaaienforum.nl

27 augustus 2016

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Reactions
989 Bekeken
Rebekka
(@rebekka)
Waardevol lid
Topic starter

Het kleintje lijkt al goed te aarden binnen ons gezin. Hij is niet meer zo heel angstig. Als er toch iets spannends gebeurd rent hij snel naar mij toe om zich bij mij te verstoppen. We zijn dus al aardig gehecht :p. Hij moet alleen nog heel erg nodig leren opstappen. Fatou had dat binnen 5 minuten door en deze helemaal nog niet. Lokken, op zijn buikje wrijven, belonen etc het mag nog niet goed lukken. Maarrr we houden moed.

Fatou is ondertussen ook lekker bezig. Paar dagen geleden het commando "draai" geleerd en vandaag zijn we flink aan het oefenen gegaan om te zwaaien. Ze kan het al aardig. Hoewel ze nog wel aanwijzingen nodig heeft. Hebben we komende dagen wat te oefenen.
Ik heb spijt dat ik de poppenhuisspullen van mijn dochter heb weggedaan. Had de boekenkast nog graag gehad. Fatou kan een houten kraal die ergens op de tafel gelegd wordt pakken en deze in een klein winkelkarretje doen. Eigenlijk wil ik dit uitbouwen naar "producten" (playmobile?? of ander poppenspeelgoed) ipv een houten kraal en dat ze deze uit een kast moet halen op het commando "shoppen".
Hoe dan ook: we zijn lekker bezig.

We hebben de twee vogels niet nog een keer bij elkaar gedaan. Vandaag viel me op dat fatou met haar vleugels wijd rondjes aan het draaien was voor de baby. we maken voor mijn gevoel vorderingen. Ik hou ze uit de kooi nog iig een week gescheiden en dan gaan we voor poging 2. Spannend!

Geplaatst : 27 augustus 2016 16:44
Deel:

Scroll naar boven